בתמונה: יניב חמאני, אביחי לוי וגיא שרעבי

145 דוחות חולקו למפירי צו הבריאות בבאר יעקב

פתיחת עסקים, שהות במרחב הציבורי, השלכת כפפות והפרת בידוד: קנסות בסכומים של 500 עד 5,000 שקל לתושבים שהפרו את התקנות החדשות

פורסם בתאריך: 14.4.20 11:02

על פי פרסומי משרד הבריאות נכון להיום (שלישי), באר יעקב נמצאת בתחתית רשימת היישובים עם מספר חולי הקורונה, העומד עד כה על 18 חולים, מהם חמישה שכבר החלימו. ביישוב מרוצים ומדגישים שההישג הוא תוצאה של משמעת התושבים וציות להנחיות משרד הבריאות להישאר בבתים – יחד עם אכיפה של מערך הפיקוח באגף השיטור העירוני.

באגף השיטור העירוני בבאר יעקב פועלים לאכיפת צו הבריאות, נגד תושבי באר יעקב שמפרים את ההוראות. עד כה ניתנו כ-145 דוחות לתושבים שהפרו את ההנחיות. בין הדוחות, ניתנו חמישה דוחות בסכום של 5,000 שקל כל אחד, לעסקים שפעלו בניגוד לתקנות. בנוסף, ניתנו 122 דוחות לתושבים, בסכום של 500 שקל כל אחד, על התקהלויות, כניסה לפארקים והימצאות במרחב הציבורי בניגוד להנחיות. כמו כן, חולקו 18 דוחות על סך 730 שקל כל אחד על השלכת כפפות ומסכות ברחוב, ודוח אחד ניתן למפר בידוד בסך 5,000 שקל.

ואיך פועל אגף השיטור העירוני בימים אלו לשמירה על הסדר והנחיות משרד הבריאות ברחבי באר יעקב?באמצעות  מחסומים שהוצבו בכניסות וביציאות מהיישוב ובדיקת מספר הנוסעים ברכבים, אכיפה במרכולים, איסור כניסה לכל הפארקים, מניעת התקהלויות ומהשבוע – גם אכיפה נגד מי שאינם חובשים מסיכות וכפפות, למרות שכיום אין אפשרות לתת דוחות בעניין ולכן – ניתנות אזהרות.

יניב חמאני, מנהל אגף השיטור העירוני: "אנו מבקשים להימנע מלרדת לפארק ולהתקהל עם חברים ובני משפחה. חל איסור מוחלט להיכנס לפארקים השונים. נבקשכם להישמע להנחיות ולצוות השיטור העירוני".

ג'קי גונגרדי, סגן ראש המועצה והממונה על תיק השיטור העירוני: "המועצה משקיעה משאבים רבים כדי להעצים את פעילות השיטור העירוני. לצורך כך, אישרנו שעות ותקנים נוספים כדי לתגבר את נוכחות הניידות והפקחים בשטח.  מטרת השיטור היא לשמור על התושבים. זאת מדינת העל שלנו".

לדבריו, הציבור מתבקש לפתוח פניות בנושא התקהלויות במרחב הציבורי במוקד העירוני 106 ולא דרך הרשתות החברתיות, על מנת שיהיה תיעוד לכל פנייה וטיפול ממוקד בבעיה. "אני מבקש להודות ליניב חמאני מפקד השיטור העירוני ולאביחי מפקד התחנה, שעובדים למען באר יעקב לילות כימים למען שמירת בריאותם של התושבים".

ראש המועצה ניסים גוזלן מבהיר כי פעילות השיטור העירוני נועדה לבצע מניעה, הסברה ושמירה על בריאות התושבים. לדבריו, הדוחות ניתנים במקרים של  תושבים המסרבים להישמע להנחיות ומפרים את צו הבריאות. "אני מבקש להודות לתושבים על שיתוף הפעולה ועובדי המועצה על הירתמותם המוחלטת בימים לא קלים אלה", אומר גוזלן.

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. איציק

    חוליגנים חולי נפש
    אין להם הכנסה,אז דופקים קנסות,שורפים דלק ,מבזבזים זמן
    כנופיית גוזלן ומשרתיו

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר