קורונה
איסוף חבילות מזון בבאר יעקב

באר יעקב מאחדת כוחות לסיוע בחג: "תרומה קטנה, תמורה גדולה"

לקראת פסח, ירוכזו כל מיזמי איסוף המזון והסיוע בידי מחלקת הרווחה ביישוב

פורסם בתאריך: 24.3.20 14:17

לקראת פסח, התאחדו כל הפרויקטים העוסקים באיסוף מזון לפרויקט מרכזי שיעביר את כל המשאבים למחלקת הרווחה כדי שתתן מענה אחיד ומסודר לכל משפחה שצריכה סיוע ביישוב.

בבאר יעקב התופעה הברוכה הזו כבר ותיקה ומוכרת. לפני פסח וראש השנה נערכים מבצעי איסוף תרומות של מצרכי מזון למשפחות הזקוקות לסיוע ברחבי היישוב. מדובר ביושמות קבועות של הנהגות ההורים שאוספות מוצרים בבתי הספר והגנים, מבצע של עמותת רוטרי שזכה כבר לכינוי "כיד המלך" שמחלק עשרות סלי מזון הכוללים גם עופות ודגים ושל עמותת מלב"י בהובלת רונית מרדכי, המחלקת סלי מזון במהלך כל ימות השנה כבר 20 שנה.

בפסח הקרוב כאשר נשאל 'מה נשתנה?', נוכל לענות קודם כל שמשבר הקורונה כאן בעיצומו ושנית, העובדה שכל המבצעים חברו הפעם למבצע גדול אחד תחת הכותרת "ישוב אחד – מבצע אחד". כך, ירוכזו כל המשאבים יחד לטובת מחלקת הרווחה.

חבר המועצה אבנר ברק שהוא נשיא סניף רוטרי בבאר יעקב ויו"ר ועדת הרווחה במועצה, מבהיר כי, "מזה שנים, אנחנו סבורים כי הקהילה כולה מפספסת משהו בכך שאנחנו עובדים בנפרד זה מזה. כאשר נחשפתי לנתונים המדאיגים שעולים ממחלקת הרווחה בעקבות המצב, חשבתי שהפעם חייבים לעשות את זה אחרת. שמחתי מאוד לגלות שאני לא היחיד שחושב כך ושיש בסיס לשיתוף פעולה רחב עם כל הגורמים ביישוב".

אני באמת מאמין", מוסיף אבנר, "שרק כך ניתן לתת מענה לצרכים הגדולים שצצים כעת, כאשר משפחות רבות מתמיד נמצאות בחוסר ודאות כלכלי".

כאמור, לפרויקט הקרוב התגייסו יחד כל הנהגות ההורים בבתי הספר והגנים, חברי מועדון רוטרי באר יעקב ויחד עם עמותת מלבי שעובדת כל ימות השנה – יצאו בפרסום וקריאה לתושבים לתת כתף ולסייע במאמץ הגדול. בהסכמת כל המשתתפים בפרויקט, הוחלט שכל כספי התרומה יועברו בצורה מרוכזת למחלקת הרווחה של המועצה ושם, לפי סדר העדיפות ששמור אצלם, הם יחולקו למשפחות לפי הנחיות משרד הבריאות שיהיו תקיפות בעת הזו.

רוח גבית לפרויקט סיפק ראש המועצה ניסים גוזלן, שהצליח לארגן ממפעל הפיס תרומה כספית ובחר להעביר את מחצית הסכום לטובת הפרויקט והתושבים בקהילה.

קורונה

איסוף חבילות מזון בבאר יעקב

 

ביישוב מסכמים בקורת רוח רבה ומדגישים: "באר יעקב ידועה בערבות ההדדית שלה, ואין ספק שגם עכשיו היא תוכיח את עצמה. כל תרומה עוזרת לקדם אותנו ליעד לא פשוט של 350 סלי מזון. איך תורמים? בקלות: יש Paybox של מבצע 'כיד המלך' ויש אחד של עמותת מלבי. שניהם יגיעו לאותו היעד. פנו עוד היום לאחד מאנשי הקשר שמופיעים בפרסום שלנו שנעשה ברחבי היישוב, וקבלו קישור.

"תרומה קטנה, תמורה גדולה. באר יעקב אחת בלב אחד", מסכמת רונית מרדכי.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר