הפגישה שהתקיימה הערב בין נציגי משרד הבריאות לבין נציגי באר יעקב

נבדקת האפשרות: יוקם מרכז לקליטת חולי קורונה גם בבאר יעקב

לא רק בראשון לציון: משרד הבריאות מתכוון להקים בית חולים לקליטת חולי קורונה גם בבאר יעקב. הערב התקיימה פגישה בעקבות התנגדות ראש המועצה

פורסם בתאריך: 13.2.20 22:39

בזמן שבראשון לציון נאבקים בתוכנית משרד הבריאות להקים בבית החולים הגריאטרי בית החולים לחולי קורונה, משרד הבריאות בודק את האפשרות להקים בבאר יעקב בית חולים לטיפול בחולים הנושאים את נגיף הקורונה.

בעוד המגפה מתפשטת בעולם, טרם אובחן מקרה של הידבקות בקורונה בישראל, אולם במשרד הבריאות נערכים. הערב (חמישי) התקיימה פגישה בין מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב ונציגי המשרד לבין ראש מועצת באר יעקב, ניסים גוזלן ונציגי המועצה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"בתחילת הפגישה הבעתי את מחאתי וכעסי על קבלת ההחלטה החד צדדית לבודד חולי קורונה בבית החולים הגריאטרי שמואל הרופא", סיפר גוזלן, "לאחר שסקר בפנינו מנכ"ל משרד הבריאות את תכנית ההיערכות הלאומית, לפיה קיימת פריסה ארצית של מחלקות לבידוד וטיפול בכ-30 בתי חולים ציבוריים, ביניהם בתי החולים שמיר-אסף הרופא, שיבא – תל השומר, איכילוב ועוד, דרשתי התחייבות לפיה 30 בתי חולים אלה הם יהיו המעגל הראשוני לקליטה וטיפול בחולי קורונה, ובשום אופן לא ייקלט חולה קורונה בשמואל הרופא לפני מיצוי כלל האפשרויות העומדות בפני משרד הבריאות בבתי החולים הציבוריים".

 

עוד אמר גוזלן כי "מובן לכל, כי במידה שחס וחלילה, מחלת הקורונה תתפשט בישראל בצורת מגיפה, באר יעקב, כמו שאר הערים בישראל, תעשה ככל שבידיה לסייע לממשלת ישראל ולמשרד הבריאות מתוך אחריות לאומית וציבורית".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כאמור, בראשון לציון מתנגדים לתוכנית משרד הבריאות לקלוט חולי קורונה בבית החולים הגריאטרי מלבן, הנמצא בליבה של מחלוקת כספית בין העירייה לבין משרד הבריאות. בעיריית ראשון לציון אף פנו לבית המשפט בבקשה להוציא צו מניעה נגד תוכנית משרד הבריאות.

ממשרד הבריאות נמסר בתגובה: "מערכת הבריאות נערכת לתרחישים של מצב בו תהיה בישראל הדבקות בנגיף הקורונה ואנו מכינים את כל האתרים של האפשריים של משרד הבריאות לקליטת מטופלים מסוגים שונים. חולים בקורנה ככלל יטופלו בבתי חולים כללים, יחד עם זאת אנו נערכים למספר תרחישים אפשריים בהם יהיה צריך לתת מענים מורכבים יותר ומכינים את כל התשתיות העומדות לרשותנו לטיפול באזרחי מדינת ישראל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יהודה

    לא יהיה בראשון ולא בבאר יעקב. ליצמן הישתגע. שיהיו בבני ברק. שם אולי גם התםילות יעזרו להם יותר

  2. אחת

    למה לא לבודד בנגב הרחק מריכוזי אוכלוסין צפופים? אין מחנות צבאים מפונים וריקים שניתן לאכלס בהם? למה חייבים לאכלס בלב הארץ ולסכן את התושבים שגרים בסמיכות? חוסר אחריות לאומית של הגורמים המקצועיים ו/או הפוליטיים בארץ. פשוט הזייה. מי ייתן את הדין על כך אחרי שיתגלה שההחלטות הרשלניות שלהם המיטו אסון על תושבי ישראל?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר