מפגש במרפאת כללית באר יעקב
עדי אפרת וד"ר וייסבוך

צפו במפגש המרגש: המטופלת הגיעה להודות לרופאה שהצילה את חייה

חייה של תושבת באר יעקב ניצלו בזכות רופאת כללית: "אם לא היא - לא הייתי בחיים היום ועל כך, תודתי הגדולה"

פורסם בתאריך: 6.2.20 13:36

מפגש מרגש התקיים השבוע בין תושבת באר יעקב עדי אפרת אללוף לבין ד"ר אידית וייסבוך ממרפאת כללית בבאר יעקב. עדי, בת 33, הגיעה כדי להודות לרופאה, שבזכות תושייתה ניצלו חייה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לפני כשבעה חודשים,  הגיעה עדי למרפאת כללית בבאר יעקב, כשהיא סובלת מכאבים בצד השמאלי של הבטן. "לא דמיינתי שאני נמצאת במצב מסכן חיים. בסך הכל כאבה לי הבטן", סיפרה עדי, "אבל לא אשכח לעולם את המבט בעיניה של ד"ר וייסבוך, שמיד הבינה שמדובר בבעיה חריפה בכליות, ושלחה אותי למרכז הרפואי קפלן ביבנה לאבחון מדוקדק ולטיפול בהתאם".

צוות חדר המיון במרכז הרפואי קפלן מצא בתוך דקות שמדובר באלח דם, במצב מסכן חיים באופן ממשי. עדי הוכנסה מיד לחדר הניתוח להוצאת אבנים מהכליות, ולאחר מכן הועברה ליחידה לטיפול נמרץ שם אושפזה מספר ימים.

השבוע הגיעה עדי למרפאה בבאר יעקב, כדי להודות לד"ר אידית וייסבוך ולצוות. ד"ר וייסבוך ציינה כי אין ספק ששיתוף הפעולה בין צוות מרפאת כללית באר יעקב לבית החולים קפלן, הציל את חייה של עדי, ובנוסף לכך – הביא לטיפול רפואי טוב ומהיר עבורה.

צפו במפגש המרגש במרפאת כללית בבאר יעקב:

"עדי סבלה מאלח דם כתוצאה מזיהום חיידקי החודר לזרם הדם ונגרם במקרה זה כתוצאה מאבנים בכליות", הסבירה ד"ר וייסבוך. "כיוון שהצוות במרפאה מכיר את עדי ואת משפחתה, עמדנו בקשר עם בית החולים קפלן ויכולנו לעזור לה בתיאום תורים ובהסבר על מצבה הרפואי, והיינו בקשר רציף עם בית החולים ואוזן קשבת עבורה לכל דבר ועניין שרק הייתה צריכה בתקופת מחלתה, והכל קרוב לבית", אמרה.

ד"ר וייסבוך הוסיפה כי "אני נמצאת בקשר ישיר וחם עם צוות המומחים מהמחלקות השונות בקפלן, ובכל בעיה שיש עם מטופלים שלנו אנחנו יוצרים קשר ישירות וזוכים ליחס טוב ומהיר, כמו במקרה של עדי אפרת".

במפגש המרגש במרפאה אמרה עדי, "אני מודה לאלוהים כל יום מחדש שיש בישראל רופאים מדהימים ואיכפתיים כמו ד"ר וייסבוך. קיבלתי את החיים שלי בזכותך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר