נפצים

באר יעקב: השיטורי העירוני בעקבות הנפצים – אכיפה וקנסות מוגדלים

חג פורים עדיין לא הגיע אבל תושבי באר יעקב כבר סובלים מרעשי הנפצים המטרידים והמסוכנים

פורסם בתאריך: 27.1.20 15:44

יחידת השיטור העירוני בבאר יעקב  החלה בימים אלה במבצע מיוחד לאיתור מוקדי הפצה של נפצים וכן בקרב ילדים ובני נוער המחזיקים בהם.

מדובר בפעילות גלויה וסמויה במסגרתה אנשי היחידה פועלים על בסיס מידע שמועבר על ידי תושבים ופועלים לסיכול הבעיה.

כך, למשל, באחד מלילות השבוע אותרו מוקדי רעש פיצוצי נפצים בסביבת הרחובות שא נס, אלונים צמרות ושלמה בן יוסף. הפיצוצים העזים הבהילו תושבים רבים שדיווחו לשיטור העירוני. בפעולה מהירה נתפסו כמה נערים בגילאי 14-16 עם נפצים ברשותם שהוחרמו מהם במקום. בנוסף, חולקו לנערים עשרה דוחות על סך 730 שקל כל אחד.

נפצים חג פורים

 

יניב חמאני, מנהל יחידת השיטור העירוני, אומר: "אני מבקש מההורים לשמור על חיי ובטחון ילדיהם. מלבד התופעה של הרעש עצמו והפחד של התושבים והילדים, חובה להבין כי השימוש בנפצים מסוכן מאוד מבחינה בטיחותית הן למשתמש והן לסובבים אותו. אנו מכירים מקרים רבים של ילדים שנפגעו קשות עד כדי קטיעת אצבעות, עקב השימוש בנפצים. תפקידה של יחידת השיטור לשמור על הסדר והביטחון ביישוב ואנו נמשיך לבצע סיורים קבועים בכל שעות היממה בכל רחבי היישוב על מנת לתפוס את העבריינים ולמגר את התופעה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קנסות מוגדלים מאוד והגשת כתבי אישום ירתיעו .לא להתחיל במינון נמוך ואזהרות .בטוח כל תושבי באר יעקב יצמחו על כך .זה מסכן את ילדיהם ויכול לגרום לשרפות .רק אכיפה תוקפנית בנושא הזה ללא פשרות תמנע התרחבות .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר