צילום: דוברות איחוד הצלה

תאונה קשה בבניין מגורים: אצבעותיו של ילד בן 4 נקטעו במעלית

הילד פונה לבית החולים. באיחוד הצלה מזהירים: עלייה דרסטית במקרי פציעות וקטיעות אצבעות של ילדים ופעוטות

פורסם בתאריך: 11.12.19 11:09

הבוקר (רביעי) קצת לפני השעה שמונה בבוקר, התקבלה קריאה למוקד השיטור העירוני בבאר יעקב על ילד כבן ארבע, שאצבעותיו נקטעו לאחר שנסגרה עליהן דלת המעלית. נסיבות המקרה בבדיקה.

למקום הגיעו צוותי השיטור העירוני, כיבוי אש וטכנאי של חברת המעליות. כמו כן, הגיעו למקום חובשים ופראמדיקים של  איחוד הצלה ושל מד"א שהעינוק לילד טיפול רפואי ראשוני. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים תל השומר, בניידת טיפול נמרץ.

אריה מנדלזון, ראש סניף איחוד הצלה בבאר יעקב, סיפר: "הענקנו סיוע ראשוני לילד, ולאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשאצבעותיו שנקטעו בתוך שקית מבודדת עם קרח".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה ציינו כי לאחרונה ישנה עלייה דרסטית במקרי פציעות וקטיעות אצבעות של ילדים ופעוטות, והדגישו כי חשוב ומומלץ להתקין אמצעים שימנעו טריקת דלתות או חלונות, בפרט בבתים או מוסדות בהם ישנם ילדים ופעוטות.

מדוברות כיבוי אש נמסר: "בתחנה אזורית איילון התקבלה בקשה מהמשטרה לסיוע באירוע של קטיעת אצבעות במבנה מגורים בבאר יעקב. למקום יצא צוות, כאשר הגיעו התברר כי ילד פונה עקב קטיעת אצבעות, והצוות סייע למשטרה ולטכנאי המעליות למצוא את האצבעות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר