מתנ"ס באר יעקב בזמן שהיה באחריות החברה למתנ"סים

ראש המועצה: בוחן העברת המתנ"ס לחברה למתנ"סים בעקבות התלונות הרבות

ניסים גוזלן תקף את התנהלות המתנ"ס ביישוב, בפוסט חריף שפרסם בנושא

פורסם בתאריך: 1.7.19 16:40

שינויים צפויים בניהול המתנ"ס המקומי: ראש מועצת באר יעקב, נסים גוזלן, הודיע היום (שני) כי החל לבדוק היתכנות מקצועית להתקשרות עם רשת המתנ"סים הארצית, המנהלת כ-185 מתנ"סים ברחבי הארץ. הודעתו של גוזלן נמסרה כחודשיים לאחר שהעביר החלטה בנושא במליאת המועצה.

בתוך כך, תחל הרשת בימים הקרובים לערוך בדיקה מקיפה בהיבט המקצועי והכלכלי במתנ"ס בבאר יעקב. זאת, על מנת לבחון את התקשרות מחודשת והעברת המתנ"ס המקומי שוב לניהול החברה הארצית.

בהקשר זה יצוין, כי החברה הארצית למתנ"סים כבר ניהלה את מתנ"ס באר יעקב עד לפני כשלוש שנים. הוא נקרא תחת ניהולה אז "מתנ"ס לב הבאר", וניהלו אותו מנחם הורוביץ ואחריו, סמדר הרשקוביץ'. לפני כשלוש שנים חזר המתנ"ס לניהול מקומי וכמנהלת מונתה שירלי דרי, ששימשה עד אז כמנהלת מחלקת הצהרונים.

"עוד בתקופת הבחירות, אתם תושבי באר יעקב השמעתם באזניי תלונות רבות על התנהלות המתנ"ס ועל רמת השירות, תלונות אשר התגברו בימים האחרונים עד מאוד. התחייבתי בפניכם להוביל מהלך של שינוי, ואני שמח לבשר כי מהלך זה קורם עור וגידים", הסביר גוזלן בדף הפייסבוק שלו, והבטיח לעדכן את התושבים בהתפתחויות בנושא.

מנהלת המתנ"ס שירלי דרי, הפנתה את "השקמה באר יעקב" למחזיק תיק המתנ"ס במועצה נועם ששון. ששון לא הגיב.

מהחברה למתנ"סים נמסר בתגובה: "המועצה המקומית והחברה הארצית למתנ"סים מעוניינים לחדש את השותפות בהפעלת המרכז הקהילתי בבאר יעקב. אנשי המקצוע בחברה יתחילו בימים הקרובים לגבש את מסמך ההיתכנות להפעלה מיטבית של המרכז הקהילתי לרווחת התושבים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר