סהר כהן

חנות מותגי האופנה למען חולי הסרטן: "אולי נצליח להקל"

הכירו את הצעירים שהחליטו לקדם פרויקט חברתי אופנתי למען חולי הסרטן

פורסם בתאריך: 5.6.19 10:26

"המחלה הארורה הזו בחרה לחלוק איתי גורל כבר כמה פעמים בחיים: אימא שלי ז"ל, דודה שלי ז"ל, אח שלי שחלה והחלים פעמיים וכל אחד מסביבנו שלקה במחלה הקשה הזו. עבור כולם, החלטתי להיות חלק ממיזם שנותן לי זכות לסייע, ולו במעט, לקשיים שלהם". כך מספר סהר כהן, בן 23, קצין צה"ל ביחידה לוחמת שנמצא בימים אלה בחל"ת (חופשה ללא תשלום), שהשיק לאחרונה יחד עם חברים פרויקט לסיוע לחולים: "Tiki Taking Care". מדובר בחנות אינטרנטית של מוצרי ומותגי אופנה, שכל ההכנסות ממנה יוקדשו וייתרמו לחולי סרטן, כדי לסייע בהחלמתם.

"החנות הזו מיועדת לעורר ענין עם מוצריה ובעיקר – עם הרעיון מאחוריה", אומר סהר ומבהיר את הרעיון, "אנו גם יוזמים מוצרים אופנתיים בעצמנו, וגם פונים למותגים שונים כדי שיציעו את מוצריהם דרכנו, באמצעותנו, דרך החנות שלנו. אנו משתפים פעולה עם המון גורמים, ומוכרים מוצרים אופנתיים בסיטונות למפעלים ולוועדי עובדים. בשלב זה, אנו מפתחים שיתופי פעולה נוספים ומעוניינים בהמשך להתחבר עם חברות אופנה שונות, עמותות וכל מי שיש לו מוצרים רלוונטיים ששישמח למכור דרכנו. יש כאן מטרה נעלה ומי לא ירצה להיות שותף לה?".

"אימא שלי חלתה כאשר למדתי בפנימייה הצבאית, עוד לפני גיוסי לצה"ל. ההתמודדות הייתה קשה מאוד, אבל אימא לחמה באומץ רב וגם בעיקר – עזרה לאחרים סביבה", הוא ממשיך, "זה לימד אותי המון והבטחתי לעצמי שאני אלך בדרכה ואסייע ככל יכולתי. לפני קצת יותר משנה, היא נכנעה למחלה למרבה הצער".

אחד הבולטים שבין המתנדבים בפרויקט, הוא יוסי גוזלן, אחיינו של ראש המועצה. יוסי, קצין קרבי ביחידה לוחמת שהשתחרר לאחרונה משירות בצה"ל, מסביר איך הצטרף ולמה הוא חלק מהצוות: "נחשפתי למיזם הזה ברשתות החברתיות, שמעתי מאחרים והתחברתי מהר מאוד. זה מיזם עם מטרה נעלה, משהו שנעשה למען החולים, לרווחתם, להקל עליהם. אי אפשר להישאר אדיש ליוזמה כזו ולכן, אני בפנים. לצערי, גם אני ומשפחתי הפכנו חלק מהעניין הזה כולו. גם במשפחתי יש מי שחולה במחלה".

יוסי גוזלן

 

 

לפרויקט התגייסו גם אחיו של סהר וחברים מהפנימייה הצבאית ומהשירות בגולני. "כבר עכשיו, יש לנו יותר מ-50 מתנדבים", אומר סהר.

בחנות יוצעו גם מוצרים שלכם? 

"בדיוק עכשיו עיצבנו מוצר ייחודי ומקורי שלנו, כובע קסקט מצחייה. זה כובע מרשים ואני צופה ומקווה שמכירת הכובעים באתר שלנו תהיה מאסיבית ורבה. בהמשך, נתכנן עוד ועוד מוצרים".

ומה מצב המכירות?

"מרשים ומעורר גאווה וסיפוק. ביומיים הראשונים של המכירה כבר הצלחנו לגייס סכום של כ-30,00 שקל. כרגע, אנחנו בשלבי מכירה אחרונים של מכירת הקולקציה הנוכחית ונמצאים כבר בעיצומן של הכנות לקראת השקת הקולקציה הבאה שתתקיים בעוד כשבועיים.

מבחינת סהר, זוהי רק ההתחלה. "אנו עושים הכל כדי להפיץ את הרעיון ככל שניתן, בכל מקום ואצל כל אחד. ככל שנגיע ליותר ויותר אנשים, נצליח יותר ונממש את המטרה העיקרית והנעלה שהיא: סיוע ללוקים במחלה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר