צילום: Nate troyer / shutterstock.com
צילום: Nate troyer / shutterstock.com

חמישה נחשים נלכדו במוקד שנחשף בשכונת צמרות. צפו בתיעוד:

מזג האוויר והשטחים הפתוחים בבאר יעקב גורמים לזוחלים לצאת. התושבים חוששים, ומנהל מחלקת שפ"ע מסביר: כך עליכם לנהוג במקרה שתיתקלו בנחש

פורסם בתאריך: 22.5.19 13:50

בבאר יעקב עסוקים בימים האחרונים בנחשים שנלכדו ביישוב. לא מעט תושבים חוששים ממכת הנחשים, שהחלה השבוע בכל רחבי הארץ בעקבות מזג האוויר. רק אתמול (שלישי) נלכדו בשכונת צמרות חמישה נחשים. התושבים הגיבו לכך בחשש.

אתמול בבוקר דיווחו תושבים על מוקד של נחשים שנראו באזור פתוח בשכונת צמרות. הם פנו למועצה המקומית ששלחה למקום לוכד נחשים. לא פחות מחמישה נחשים נתפסו במקום.

כך דיווחו התושבים ברשתות החברתיות:

זה בבאר יעקב תזהירו את הילדים שיוצאים לחפש קרשים מחר ללג בעומר ותראו להם זה קן של נחשים באזור צמרות

Опубликовано ‎מורן ברלינר‎ Вторник, 21 мая 2019 г.

ראש המועצה ניסים גוזלן התייחס לחחשות שעלו, ופרסם בדף הפייסבוק של המועצה הודעה בנושא: "במקרה שנתקלים ומזהים נחש, אני מבקש שלא להתעסק בשאלה אם הוא ארסי ואם לא, אלא פשוט להתקשר מידית למוקד העירוני 106 או 08-9281082 ולדווח".

"המוקד העירוני יפעל במהירות להזמין לוכד נחשים מקצועי", הוסיף גולזן, "זכרו, אסור לנסות לתפוס את הנחש ולהתקרב אליו, יש להרחיק מיד ילדים או אנשים מקרבת הנחש ולטלפן מיד למוקד העירוני. אנו חיים בסביבה שיש בה לא מעט שטחים פתוחים, ולכן לא ניתן למנוע הימצאות של זוחלים".

כמו כן, ציין גוזלן כי המועצה המקומית פועלת כדי לנקות את השטחים הציבוריים. "אין לשכוח שאנו יישוב בצמיחה ובבנייה מסיבית ובניית שכונות חדשות נעשית בשטחים פתוחים", סיכם.

בנוסף, המחלקה הווטרינרית בראשות רמיט לרמן, שקיבלה את התלונה דאגה שמזכירת המחלקה מורן אדי ברנס, תצא לשטח ותעקוב מקרוב ביחד עם הלוכד שהוזמן למרון. היא אף דאגה לעקוב אחרי עבודות ניקוי השטח שבוצעו. במחלקה ציינו לטובה את עבודתה והוסיפו כי "לקחה את המשימה באופן אישי".

מנהל אגף שפ"ע, שי נפתלי, מסר כי "כמו בכל יישוב אחר, עם שטחים פתוחים ותנאי מזג האוויר בתקופה האחרונה, גם אצלנו יש זוחלים. בשטח שבו נלכדו אתמול נחשים בסמוך לרחוב נופך. במקביל, נשלח למקום טרקטור להסרת העשבייה וניקוי המקום. כמו כן, שוחחתי עם מנהל בית החולים לבריאות הנפש וביקשתי ממנו שיידאג לניקוי השטח השייך לבית החולים".

"אני מבקש להבהיר כי הנחשים לא מזיקים אם לא מתקרבים אליהם. מי שמבחין בנחש מתבקש לדווח למוקד ולהמתין ולצפות בו עד שיגיע הלוכד כדי שלא ייעלם", הוסיף נפתלי.

צפו בלכידת הנחשים בבאר יעקב:

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר