גאווה ראשונית: 30 שנה ל"קול ראשון", להקת הנוער הייצוגית

פורסם בתאריך: 13.11.22 11:45

לרגל חגיגות ה-30 , של להקת הנוער "קול ראשון", הלהקה שמהווה חממת הגידול של מיטב אנשי תעשיית התרבות, תחגוג ב-13.11, מפגש מרגש של בוגרים משלושת העשורים, כולל מופעים של הבוגרים בשילוב הלהקה הנוכחית. לרגל המאורע ישבנו עם מור גנות בוגרת הלהקה  לשיחה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


״הלהקה תרמה לי מאוד לקריירה שלי היום, היא הייתה הבמה הראשונה שקיבלתי לשחק, לשיר ולרקוד. קיבלתי המון ניסיון בלעמוד מול קהל גדול, על במות גדולות, למדתי לשיר באופן מקצועי, באולפן הקלטות, להתמודד עם קולות ואפילו חוויתי מה זה אודישנים כי גם בתוך הלהקה היו אודישנים לקבלת סולואים או תפקיד בהפקות חדשות שהרמנו. הביטחון שלי הלך והתגבש שם והתבגרתי תוך כדי ולמדתי במה אני יותר חזקה ובמה צריכה להשתפר.

במה את עוסקת כיום?

כיום אני מתמקצעת בעיקר במשחק ושירה. בדיוק החודש עלתה סדרה חדשה "בוגד" בהוט, שם אני מגלמת ראש לשכה במוסד שחוקרת חטיפת מטוס יחד עם אורנה בנאי, ליאור אשכנזי ועוז זהבי. אני משחקת בהצגות שונות, שרה בהרכב והוצאתי שני סינגלים לרדיו. אני גם מעבירה קואוצ'ינג לשחקנים.

במה הלהקה תרמה לקריירה שלך?

אני מודה עד היום ללהקה שהייתה מבחינתי ההזדמנות הראשונה בתחום, הייתה משפחה לכל דבר והייתה המקום שלי להביע את עצמי. אני זוכרת שלא עניין אותי מפגשים חברתיים אחרי לימודים אלא רק רציתי להגיע ללהקה וביליתי שם את רוב זמני וזכיתי לעשות את מה שאני אוהבת.

ב-13.11, בשעה  20:30 , בהיכל התרבות ראשון לציון להקת הנוער הייצוגית של החברה העירונית ראשון לציון, הלהקה שמהווה חממת הגידול של מיטב אנשי תעשיית התרבות, המוסיקה והבידור בישראל, תחגוג 30 שנה להיווסדה במעמד ראש העירייה, רז קינסטליך  , אלי פולק, מנכ"ל החברה העירונית, מייסדיה, בוגריה לדורותיהם וחבריה הנוכחיים. יהיה מרגש!

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר