מהיר ועצבני: בן 28 מבאר יעקב נעצר לאחר שנהג בשכרות, פגע ברכבים ונכנס בקיר

במהלך סוף השבוע עצרה המשטרה צעיר אשר נהג בשיכרות וניסה להימלט תוך סיכון חיים. הוא שוחרר למעצר בית לחמישה ימים בתנאים מגבילים

פורסם בתאריך: 2.6.19 11:22

תושב באר יעקב בן 28 נעצר במהלך סוף השבוע האחרון לאחר שנהג בשיכרות, פגע בשני כלי רכב והתנגש בקיר. הצעיר נעצר לחקירה, רישיונו נפסל ל-30 יום ורכבו הושבת. בסיום החקירה הוא שוחרר למעצר בית למשך חמישה ימים בתנאים מגבילים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בפעילות אכיפה שביצעה משטרת התנועה כנגד עבירות מסכנות חיים, זוהה רכב פרטי הנוסע באופן מסוכן. הרכב אשר זוהה בכביש 20 לכיוון דרום, סטה מנתיבו במהלך כל הנסיעה. השוטר בניידת קרא לנהג לעצור אך הנהג החל במנוסה תוך הגברת המהירות לכיוון צומת חולון.

במהלך המרדף חצה הנהג צמתים באור אדום, פגע בשני כלי רכב שהיו בדרכו והמשיך להימלט. כשהגיע למחלף וולפסון במהירות גבוהה, איבד הנהג שליטה על הרכב והתנגש בקיר אך לא נפגע. הוא החל להימלט וזמן קצר לאחר מכן נעצר על ידי השוטרים שהצליחו להשתלט עליו.

הנהג, בן 28 מבאר יעקב, התבקש לעבור בדיקת שכרות, אולם סירב לבדיקה. בשל כך, הוא נחשב על פי החוק כמי שנהג בהשפעת אלכוהול. הוא נעצר לחקירה ובסיומה שוחרר למעצר בית לחמישה ימים בתנאים מגבילים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מי יצילנו

    בבאר יעקב יש השתוללות פראית כל שבת של טרקטורונים ,אופנועים ומכוניות ואף אחד לא עוצר את זה .הפקרות טוטלית מספיק שניידת תעמוד על הכביש מול תחנת הרכבת והיא תמנע את האסון הבא . חבל מאוד

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר