עמית תורתי. צילום: פרטי

המרוץ אחרי הגלימה: התלמיד שחולם להיות עורך דין עוזר לכם

עמית תורתי, מעורב בתחומים רבים בחיי הקהילה של היישוב, חולם להיות עורך דין ובינתיים נאבק על תעסוקה לנוער

פורסם בתאריך: 30.5.19 17:16

אם תסתובבו במסדרונות התיכון המקומי, באירועי המועצה השונים ברחבי היישוב, במועדון הנוער ובמקומות אחרים – תמיד תבחינו בו: עוזר, משתתף ופעיל בכל תחום. כי עמית תורתי בין ה-16 מחפש איך ואיפה לעזור.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הוא גר בבאר יעקב, לומד בכיתה י' בתיכון עתיד נווה נחום במגמת תיאטרון, ומספר על עצמו: "נכון, אני מעורב בבית הספר בתחומים רבים, סיוע, מתנדב להכין פעילויות, נותן יד לעזרה תמיד בכל תחום, בכל מקום ובכל זמן. בנוסף, אני פעיל במסגרת מחלקת הנוער וביישוב בכלל, מתנדב יחד עם תלמידים נוספים במועדון הנוער החדש לנוער ביישוב שלנו, כאשר המטרה היא למנף את תחום הנוער בבאר יעקב".

איך חיי הנוער של באר יעקב? איך אתם מעבירים את זמן אחר הצהריים?

"אני חושב שיש לא מעט פעילויות לנוער. למשל, במועדון הנוער החדש, שממוקם במבנה הישן של הצופים, מתקיימות פעילויות, ערבי סרטים וערבי גיבוש. המועדון מאובזר במשחקים כמו שולחן סנוקר, שולחן כדורגל ועוד. זה ממש אחלה מקום למפגש של החבר'ה. האמת? הייתי שמח לראות יותר נערים שמגיעים לשם". 

בכל זאת, חסרים כאן מקומות בילוי. איפה אתה ובני הנוער של באר יעקב מבלים?

"ראשון לציון נמצאת במרחק של רבע שעה מבאר יעקב, כך שזה לא נורא. אנחנו נוסעים לראשון לציון לבתי הקולנוע, למסעדות, למסיבות מיוחדות באירועים שונים ועכשיו בקיץ – כמובן לים. גם קניון באר יעקב הוא מוקד מפגש מבחינת בני הנוער וזה נעשה בעיקר בבתי הקפה שבמקום".

אז מה לדעתך חסר במיוחד לנוער של באר יעקב?

"אני חושב שחסרים לנוער מקומות תעסוקה ביישוב. אני יודע שבקרוב יהיה יריד תעסוקה לנוער ואני מקווה שיפתחו לנו דרך אותו היריד – אפשרויות תעסוקה. אני בטוח שזה יביא את הנוער למקום אחר, טוב יותר".

עמית לא מחכה למצוא עבודה בבאר יעקב ונראה שהוא כבר בונה אט אט את דרכו המקצועית, כאשר הוא מצליח לשלב לימודים ועבודה כבר שלוש שנים במשרד עורכי דין. הוא מספר: "בשעות אחר הצהריים אני עובד כמנהל אדמינסטרטיבי (מזכיר בכיר) במשרד עורכי דין בראשון לציון. לפני כן, עבדתי בבורסה בר"ג".

אז אנחנו יודעים מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול?

"אני שואף להיות עורך דין מוביל, מצליח. כבר כעת בגיל מוקדם, אני מתחיל להכיר ונכנס לעולם הזה. אני אוהב ונהנה מעיסוקיי במשרד".

מה אתה יכול לספר על עמית למי שלא מכיר?

"אני נער שאוהב לבלות, לצאת הרבה, לעשות חיים. עדיין, אני מצליח לשלב את החיים שלי עם עבודה, חברים, משפחה. לכל אחד אני מעניק את כל מה שאפשר. אני נותן את כל מאת האחוזים בכל דבר, בכל תחום, כזה אני, למרות שקצת מעייף, אבל אני מוצא גם את הזמן לנוח. אני יכול לומר שאני אוהב את היישוב וחושב שבאמת – זאת פנינת השפלה. גם כעת הנוער נכנס לתמונה ואני בטוח, שגם תחום זה ישגשג".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. טופז שיטרית

    מלך, הכתבה שהיייתה הכי מעניינת עד עכשיו בשקמה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר