ליאור חורב - האם הוא מקבל שכר עבור הייעוץ? (צילום: עופר וקנין)

ניהול משבר או חבר לשעת צרה? כשליאור חורב החל לעזור לדב צור

היועץ האסטרטגי ליאור חורב ששימש עד לאחרונה כיועץ המשטרה בסכום מאוד נדיב שגרר ביקורת ציבורית, מסייע בימים אלו לראש העיר דב צור שאותו ליווה במערכת הבחירות מול מאיר ניצן

פורסם בתאריך: 25.12.17 14:14

ראש העיר ראשון לציון דב צור המורחק מהעירייה ל-30 יום, בעקבות החשדות נגדו במסגרת פרשת ביטן, זוכה לסיוע מהיועץ האסטרטגי הבכיר ליאור חורב, שכיכב היום (שני) בחדשות בעקבות פרישתו מתפקיד היועץ החיצוני למשטרה על רקע החקירות נגד ראש הממשלה.

"אני בסך הכול עוזר לו כחבר", אומר חורב ל"השקמה ראשון לציון". חורב בן ה-45 נחשב לדמות מוכרת בעולם התקשורת. בעבר, לפני יותר מעשור, שימש כאחד מהיועצים הפוליטיים של אריאל שרון. בהמשך שימש חורב כיועץ אסטרטגי בקמפיין של מפלגת כולנו בראשות משה כחלון, ייעץ לציפי לבני, אהוד אולמרט ואף היה שותף לעוד קמפיינים רבים. באחרונה עלה שמו בהקשר של מפכ"ל המשטרה, רב ניצב רוני אלשיך והמשטרה להם ייעץ בסכום של 800 אלף שקלים בשנה. מינוי שגרר ביקורת ציבורית ומתקפה מצד ראש הממשלה בנימין נתניהו על הפוסטים הביקורתיים שפרסם חורב בזמן ייעוצו למשטרה. גם היום אירעה מיני סערה, בעקבות ראיון שהעניק חורב ברשת ב' שמהלכו אמר כי "המלצות המשטרה נגד נתניהו יחוללו רעידת אדמה", וגרר ביקורת מצד מפכ"ל המשטרה.

עוד באותו נושא

דב צור בסרטון מביתו: "ימים לא קלים עבורי ועבור משפחתי"

ראש העיר ובכירים בעירייה ישוחררו למעצר בית

כשמדובר בראשון לציון ודב צור, חורב נמנע מהצהרות גדולות ולא עונה במפורש האם ניתן לו תשלום על מה שהוא מגדיר כ"עזרה חברית" ומוסיף: "אין פה עבודה, זה לא משהו שיש לעבוד בו. סך הכול כחבר אני מלווה אותו ואיפה שאני יכול לסייע אני מסייע. זה לא שנדרש ממני איזו פעילות עתירת שעות". על צור הוא מציין: "בקרוב הוא חוזר  לעבודה בעירייה והוא יעבוד כרגיל וזהו. אני לא מדברר את העירייה ולא דבררתי את העירייה". לדבריו ההיכרות בינו לבין צור היא מעל עשור. "במערכת הבחירות הראשונה שלו ניהלתי את הקמפיין שבו נבחר מול מאיר ניצן. ובשני לא יכולתי לנהל את הקמפיין אז סייעתי לו וקיבלתי תמורה עבור הסיוע שלי".

נכון לעכשיו לא ברור מהו משך הזמן שתמשיך העזרה החברית. אך חורב אומר לגביה: "עד מתי שאני שאחליט. אני מניח שברגע שהוא יחזור לפעילות מלאה בעירייה, הוא יצטרך אותי פחות". לגבי הסרטון שפרסם דב צור ביום שישי בעמוד הפייסבוק שלו, אומר חורב כי לא הוא אחראי עליו אך היה מודע לנושא, וקובע: "הוא דיבר מהלב ודברים שנאמרים מהלב יוצרים חשיפה" ומוסיף: "דב צור אחראי על הסרטון. הוא זה שהופיע בו והוא נושא באחריות המלאה כלפיו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר