מאות קיבלו חשבונות מים נופחים: ראש העירייה הורה להקים צוות בדיקה מיוחד

נושא חשבונות המים המנופחים ממשיך להטריד מאות תושבים: במקביל לדרישה לקבל את דוח ההכנסות של תאגיד המים מהשנה האחרונה, נפתח מייל ייעודי שאליו מתבקשים התושבים לשלוח את החשבונות לצורך בדיקה יסודית

פורסם בתאריך: 15.12.19 13:16

נושא חשבונות המים של תושבי ראשון לציון כפי שפורסם לראשונה כאן ב"השקמה ראשון לציון", ממשיך להטריד מאות תושבים המתלוננים על חשבונות מים מנופחים וסכומים גבוהים במאות אחוזים. התושבים מתכננים להפגין ביום שישי הקרוב, ומנגד הורה ראש העירייה, רז קינסטליך, לחברת מניב להקים צוות מקצועי מיוחד שיבדוק את הטענות על חשבונות המים המופרזים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ביום שלישי פורסם ב"השקמה ראשון לציון" כי מאות תושבים קיבלו חשבונות מים מופרזים. התושבים פתחו קבוצת וואטסאפ שבה שיתפו מידע ובמקביל שכרו את שירותיה של עורכת הדין אסנת רינון. בתאגיד מניב הסבירו כי החשבון כלל עלייה של כ-2.8 אחוזים בתעריפי המים בישראל בהתאם להחלטת רשות המים הממשלתית, וכי לחשבון נוספו שישה ימים משום שקריאת המים בוצעה במהלך חגי תשרי. אלא שההסבר אינו מניח את דעתם של התושבים שנדרשים לשלם יותר.

מרי לוי, תושבת "ראשון לציון", מספרת: "אני אישה שחיה לבד, מקבלת קצבת נכות מביטוח לאומי. עד היום החשבונות נעו בין 130-180 שקלים ובחודשים האחרונים הסכומים קפצו לאזור ה-400 שקלים. תוסיף לזה שגבו ממני תשלום על בדיקת מד מים, שעלה לי 120 שקלים, ותבין שאני ממש מפרנסת את תאגיד המים בכסף שאין לי".

מרי לא לבד, וכמוה מאות מתושבי העיר גילו בחודשים האחרונים כי החשבונות מטעם חברת "מניב" מעידים על צריכת מים חריגה.

עורכת הדין אסנת רינון, שמלווה את התושבים במאבקם, מספרת: "בשבוע האחרון קיבלנו יותר מ-400 פניות מתושבי העיר שהציגו חשבונות מים מטורפים לחלוטין. יזמנו פנייה בעזרת חברות המועצה יפעת מאירוביץ'-יפת ומירב שמואל לראש העירייה, רז קינסטליך, שבה הן ביקשו זכות עיון בכל דרישות התשלום של התושבים שקיבלו מכתב על צריכה חריגה, וכן את דו"ח ההכנסות של מניב החל מחודש ינואר 2018 ועד לחודש נובמבר 2019. אני מקווה שיענו לבקשה שלנו ושלא נצטרך להגיע לבית המשפט עם הסיפור הזה. מדובר פה במאות תושבים אם לא אלפים שנותרו חסרי אונים מול המערכת עם חשבונות מנופחים".

במקביל מתכוונים התושבים להפגין ביום שישי הקרוב במדרחוב רוטשילד, בשעה 10 בבוקר. זאת, במטרה לדרוש בדיקה יסודית של הנושא ומציאת פתרון לבעיה.

מעיריית ראשון לציון נמסר בשם מניב: "לאור פניות וטענות מצד תושבים שהגיעו ללשכת ראש העיר בנוגע לחשבון המים האחרון שהתקבל, הנחה ראש העירייה את חברת מניב להקים צוות בדיקה מקצועי לבחינה יסודית של הטענות.
המסקנות יפורסמו בתום הבדיקה. תושבים המבקשים כי חשבון המים שלהם ייבדק ביסודיות מתבקשים לצלם ולשלוח את החשבון לכתובת המייל הייעודית: [email protected] בצירוף מספר טלפון ליצירת קשר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר