האם רפורמת הגנים תגרום לקטסטרופה תחברורתית ברחוב הצר?

חברת מועצת העיר ראשון לציון, יפעת מאירוביץ-יפת, טוענת כי קיבלה פניות מעשרות הורים המודאגים. בעירייה מרגיעים

פורסם בתאריך: 4.7.19 12:00

לא רק הורים מתנגדים להקצאת שטח מבית הספר ניצנים לטובת גני ילדים. חברת המועצה יפעת מאירוביץ-יפת הגישה שאילתה בנושא, לאחר שלטענתה קיבלה עשרות פניות מהורים מודאגים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כפי שפורסם כאן ב"השקמה ראשון לציון", במסגרת רפורמת הגנים שעליה הכריז ראש העירייה, רז קינסטליך, הוחלט כי יוקצה שטח מבית הספר ניצנים לטובת גני ילדים.

על פי התוכנית, כשליש מחצר בית הספר יסופח למבנה אשר ייבנו בו שבילי גישה ושלושה גנים, כאשר אחד מהם יהיה טרום-טרום חובה ללא זיקה לפעילות בית הספר.

ואולם, הורים ותושבים רבים הביעו את התנגדותם, בטענה שרחוב ויניק, בו נמצא שער הכניסה לבית הספר, הוא עמוס ממילא ואם בכל בוקר יגיעו לשער בית הספר כ-70 רכבים נוספים, תיווצר קטסטרופה תחבורתית.

מאירוביץ-יפת, טוענת כי בימים האחרונים קיבלה עשרות פניות מהורים מודאגים. "ההורים חוששים כי זה עלול לגרום לבעיות תחבורה, ולבעיית רעש לתלמידי הכיתות הנמוכות", אמרה.

בשאילתה מבקשת מאירוביץ-יפת לדעת האם העירייה עשתה בדיקה תחבורתית ברחוב ויניק העמוס.

כמו כן, ביקשה לדעת מה העלתה הבדיקה התחבורתית, מי הכין אותה והאם העירייה נערכה לחניה הנדרשת לצורך הורדת הילדים והכנסתם. בנוסף, היא מבקשת לדעת מהם האמצעים האקוסטיים שייושמו בשטח על מנת למנוע הפרעה הדדית בין כיתות בית הספר לבין ילדי הגן.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "העירייה נדרשת לתת מענה לכל ילדי העיר באופן המיטבי ביותר. לכן נפתחים בשנה הבאה, ברחבי העיר, עשרות גנים חדשים, ביניהם גן ילדים שישרת את ילדי השכונה".

"הנהלת העיר קשובה להורים ומזמינה אותם לקיים דיאלוג פתוח. אמש, בישיבת המועצה, נקבע כי נציגי ההורים יוזמנו לדיון נוסף בהשתתפות מהנדס העיר ומהנדס התנועה לבחינת הנגישות והבטיחות בקרבת בית הספר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר