רז קינסטליך מצטרף לנסיעת הקווים החדשים. צילום: דוברות העירייה
רז קינסטליך מצטרף לנסיעת הקווים החדשים. צילום: דוברות העירייה

נפגעתם מהשינויים בקווי האוטובוס? כך תוכלו להתעדכן ולהתלונן

חדר מצב, דפי משוב, דיילים ואפילו הנהלת העיר שהצטרפה לנסיעת בוקר בקווי האוטובוס החדשים: כל ההערכויות לתוכנית "מהיר לעיר"

פורסם בתאריך: 17.3.19 11:10

על רקע טענות תושבים, בעקבות השינוי במערך התחשבורה בציבורית בראשון לציון, יצא הבוקר (ראשון) ראש העירייה, רז קינסטליך לנסיעה בקווי האוטובוסים כדי לשמוע מקרוב מה חושבים התושבים. כמו כן, הודיע כי בקרוב יקיים שיתוף ציבור בכדי לבחון את יעילות הקווים החדשים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כפי שפורסם כאן ב"השקמה ראשון לציון", החל מיום שישי יצאה לדרך התוכנית "מהיר לעיר", במסגרתה נוספו קווים חדשים ואחרים, בעלי ביקוש נמוך – בוטלו. כמו כן, תוגברה תדירות של קווים ישירים, בעלי ביקוש גבוה והורחבו שעות הפעילות של האוטובוסים העירוניים, עד לחצות. בנוסף, החלו לפעול קווים "חוצי עיר" – העוברים דרך הצירים המרכזיים וחוצים את העיר ממזרח למערב, דרך מרכז ראשון לציון. יחד עם הבשורה, התעוררה ביקורת מצד תושבים שנפגעים מהשינויים, כמו, למשל, תושבים משכונת קריית ראשון, שבה עובר קו 175, והביעו מחאה נגד ביטולו, כפי שפורסם כאן.

הבוקר, בעקבות התלונות, נסע קינסטליך בקווים החדשים, כדי לשמוע מהתושבים מה דעתם על השינויים. אל קינסטליך הצטרפו סגנית ראש העירייה ומ"מ ליאל אבן זהר, המשנה לראש העירייה ומחזיקת תיק קהילה אפרת אברמוביץ' ומחזיק תיק תחבורה המשנה לראש העירייה איציק אבשלומוב.

"הבוקר עליתי על האוטובוס על מנת לבחון מקרוב את השינויים בתחבורה הציבורית בראשון. חשוב לי לציין שאנחנו נלווה את השינוי מקרוב ונקיים שיתוף ציבור על מנת לבחון את יעילות השינויים והקווים החדשים.", אמר קינסטליך, "אני פועל עם גורמי המקצוע, משרד התחבורה ונתיבי איילון כדי להפוך את ראשון לציון לאחת הערים המובילות בישראל בתחבורה ציבורית. מגיע לתושבי העיר ליהנות מתחבורה יעילה, מהירה וזמינה שתשפר משמעותית את איכות החיים".

במקביל נפרסו דייליים בתחנות האוטובוס ברחבי העיר במהלך השבוע על מנת להסביר לציבור את השינויים. בנוסף, נפתח היום חדר מצב בבניין העירייה, שבו נציגים מאגד, נתיבי איילון, העירייה ועוד יתנו תשובות ומענה לנוסעים.

בעירייה ציינו כי השינויים בקווי האוטובוס מלווים במערך הסברה מקיף, הכולל חומרי הסברה בדיוור ישיר אל בתי התושבים, פרסום באינטרנט ועדכונים באפליקציות הייעודיות ובמוקד כל-קו שמספרו 8787*. כמו כן, העירייה מציעה לתושבים לפנות אליה במקרה של בעיה, בדף משוב שכתובתו http://bit.ly/KavimRishon.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר