רז קינסטליך במפגש. צילום: מנהלת פינוי בינוי רמת אליהו

שכונת נוריות החדשה: מי יהיה הקבלן שייבנה את 155 הדירות?

היום התקיים מפגש קבלנים לקראת המרכז, במסגרת הפרויקט פינוי-בינוי ברמת אליהו. בפרויקט בשכונת נוריות שליש מהדירות שייבנו יסומנו מלכתחילה כמכורות במחירי השוק החופשי

פורסם בתאריך: 23.1.19 17:27

הפרויקט הענק בשכונת נוריות החדשה בראשון לציון מתקדם. לקראת המכרז במסגרת פרויקט בינוי-פינוי-בינוי ברמת אליהו, הבוקר (רביעי) התקיים בעירייה מפגש מציעים למכרז הבינוי של רשות מקרקעי ישראל, בשיתוף הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית.

במסגרת הפרויקט עתידות להיבנות בשכונת נוריות  155 יחידות דיור, מהן 48 יוקצו לטובת דיירי שכונת רמת אליהו, הנכללים בפרויקט בינוי-פינוי-בינוי, ובחרו לעבור לשכונת נוריות. במפגש השתתפו ראש העירייה, רז קינסטליך, מהנדס העיר קיריל קוזיול, נציגים מהרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, חברי מנהלת בינוי-פינוי-בינוי רמת אליהו ונציגי החברות הקבלניות שביקשו לשמוע בהרחבה על הפרויקט לקראת השתתפותם במכרז.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ראש מנהלת פינוי-בינוי רמת אליהו, דודו מנצור, הציג בפני הנוכחים את עיקרי פרויקט. מנהל תחום בכיר מדיניות וכלכלה וברשות להתחדשות עירונית, דוד עמדי, פירט בפני הקבלנים את עיקרי המכרז ואת דרישות. הוא הדגיש כי בעלי הדירות מרמת אליהו יקבלו תנאים זהים כמו לרוכשים בשוק החופשי והוסיף כי כשליש מהדירות שייבנו יסומנו מלכתחילה כמכורות במחירי השוק החופשי. החברה הקבלנית שתזכה במכרז תקבל מהמדינה עבור 48 הדירות תשלום מראש, על חשבון מחיר הקרקע. שאר הדירות יימכרו על ידה בשוק החופשי.

פרויקט שכונת נוריות החדשה כולל ארבעה בנייני מגורים בני 9-12 קומות, בסמוך לגן בעברית שבשכונת נווה זאב, ובסמוך לבית הספר מקיף י"ג, שבשכונת נווה הדרים, שכבר נמצא בשלבי בנייה מתקדמים. צפי האכלוס המתוכנן הוא בעוד שלוש שנים וחצי.

עד כה כ-1,000 בעלי דירות חתמו על כתב ההסכמה מול מינהלת בינוי-פינוי-בינוי רמת אליהו. מדובר בשבעה בניינים, ששולבו במכרזים הראשונים לבנייה. זאת, לקראת חתימת חוזה עם הקבלן לקבלת הדירה החדשה. חברת אשדר, שזכתה במכרז לבניית שני בניינים בשכונת נחלת יהודה מערב, אליהן יעברו 61 משפחות מרמת אליהו צפויה להתחיל בבנייה בקרוב.

המשפחות מרמת אליהו שיבחרו להתגורר בשכונה החדשה בנוריות יעברו אליה ישר מביתם ברמת אליהו שמיועד להריסה. הדבר חוסך להם את הצורך לגור בשכירות, מעניק להם ביטחון – מפתח תמורת מפתח, ויוצר אמון רב בתהליך. רק ברגע שביתם החדש יהיה מוכן, ועם המעבר לדירה החדשה ימסרו את המפתח לביתם הישן", אומר מנצור.

"אנו שמים דגש על נושא ההתחדשות העירונית ומברכים על שיתוף הפעולה עם הרשות להתחדשות עירונית לקידום פרויקט הבינוי-פינוי-בינוי ברמת אליהו", אמר קינסטליך שדיבר גם הוא בפני הנוכחים והוסיף: "נסייע בכל מה שנדרש ונתמוך ככל יכולתנו על מנת להוציא את הפרויקט לפועל לשביעות רצונם של כל הצדדים המעורבים".

עוד באותו הנושא:

רמת אליהו: מכרז ל-155 דירות – כמה מהן לתושבי השכונה?

פינוי בינוי: דיירי שיכוני הרכבת ברמת אליהו יקבלו דירות חדשות

בשכונות החדשות בראשל"צ לא יהיו מכולות אשפה ומשאיות זבל

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר