נספרו כמחצית מהקלפיות: קינסטליך מוביל בבחירות בראשון לציון

החלו חגיגות הניצחון במטה רז קינסטליך המסמתן כראש עיריית ראשון לציון

פורסם בתאריך: 13.11.18 08:23

(עדכון: 23:20) חגיגות במטה רז קינסטליך בתום ספיר כמחצית מהקולות. קינסטליך מוביל ומסתמן כי הוא בדרך לניצחון בראשון לציון. ככל שהתבהרו תוצאות הבחירות הגיעו גם שותפיו של קינסטליך, בהם ליאל אבן-זהר שהביעה את תמיכתה בקינסטליך כבר אחרי הסיבוב הראשון.

צפו בחגיגות הניצחון במטה קינסטליך:

 

הסתיים הסיבוב השני לראשות עיריית ראשון לציון והחלה ספירת הקולות. הסיבוב השני הסתיים עם 30% הצבעה. כאשר שיעור ההצבעה הארצי עמד היום (שלישי) על 38%. בסך הכל הצביעו היום, בתום מערכת בחירות קשה ומאוד יצרית כ-62,000 תושבים מראשון לציון מתוך יותר מ-209,000 בעלי זכות הצבעה.

הסיבוב הבחירות השני לראשות עיריית בת ים נפתח היום (שלישי) בשעה 13:00, כאשר מתמודדים בו ראש העירייה המכהן דב צור ומולו מי ששימש סגנו רז קינסטליך. הבחירות התקיימו בצל המתיחות בדרום, שספג כמה מאות שיגורים ביממה האחרונה וללא יום שבתון.

כארבע שעות לסגירת הקלפיות עמד שיעור ההצבעה על 11.71% בלבד. ההמוצע הארצי נמוך גם הוא ועומד על 15.51%. בסך הכל יצאו לקלפיות עד אותה השעה 22,430 תושבים.

מוקדם יותר היום, פחות משעתיים לפתיחת הקלפיות, על רקע המצב הביטחוני בדרום והעובדה שלא הוכרז יום שבתון, כ-370 מצביעים בלבד הגיעו לקלפיות. מדובר ב-0.17% הצבעה, כאשר הממוצע הארצי עומד בשעה זו על 0.56%. הסיבוב הראשון שהסתיים לפני כשבועיים הצליח להביא לקלפיות 48% מבעלי זכות ההצבעה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


עם פתיחת הקלפיות הצביע צור בקלפי בבית הספר ע"ש "לובה אליאב" בשכונת נחלת יהודה שם אמר כי "אני קורא לכל תושבי ראשון לציון לצאת ולממש את זכותם להצביע. יש לנו עיר מדהימה, הכי טובה בארץ. אסור להפקיר אותה בידיים בלתי מנוסות וחסרות אחריות". רז קינסטליך, סגנו אשר הפך ליריבו הפוליטי הצביע בבית הספר "יפה נוף". 

עוד באותו נושא:
סבב הבחירות השני בראשל"צ: כל מה שצריך לדעת

בסיבוב הראשון שנערך לפני כשבועיים צור גרף 31% בלבד מהקולות, המהווים כ-33 אלף בני אדם. לאחר  שנה קשה ומורכבת במיוחד לצור, שטרם הסתיימה, נקבע כי יעלה לסיבוב שני בבחירות מול רז קינסטליך. בבחירות הקודמות בשנת 2013, זכה צור ברוב מוחץ של יותר מ-70%, בעוד הפעם נאלץ להתמודד בסיבוב שני ולרכוש את אמונו של הציבור מחדש.

דב צור מצביע לראשות העירייה

צור בן ה-63, גרוש ואב לשלושה, נולד בראשון לציון, במקצועו רואה חשבון במקצועו, בעל תואר שני במנהל עסקים. הוא מונה לתפקיד לראשונה לפני כעשור, כשגבר על מאיר ניצן בהפרש של שני אחוז מהקולות. את דרכו במערכת הפוליטית המקומית החל לפני 25 שנים, כאשר התמודד בפעם הראשונה למועצת העיר. 

רז קינסטליך הגיע ל- 22% עם תמיכה של כ-22 אלף בני אדם. קינסטליך מתמודד מול דב צור לאחר שלא הוכרע הדין בסיבוב הראשון. קינסטליך בן ה-40, נשוי ואב לילד, נולד בראשון לציון והתחנך בה, את שירותו הצבאי עשה בחיל האוויר כקצין וכבר בגיל 23 נכנס לפוליטיקה המקומית, כשנבחר לראשונה למועצת העיר. עם כניסתו לתפקיד החל להקים ולקדם את תיק הצעירים והנוער. באותה העת הוא אמר כי בחזונו תיק הצעירים יסייע לקדם את זכויות הצעירים. במסגרת תפקידו פעל למען הגדלת פעילויות תנועות הנוער, הקמת מרכזי נוער ועד חלוקת מלגות לסטודנטים תושבי ראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


צפו: רז קינסטליך בראיון על הבחירות

שלט בחירות של רז קינסטליך

שלט בחירות של רז קינסטליך

צפו: דב צור מדבר על הבחירות

שלט בתמיכה של דב צור

תומכי

תומכי רז קינסטליך

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. יוסי

    חבל להבין שיש בראשון למעלה מ100000 בטלנים ומזלזלים שלא הלכו להצביע, מפני שהם חושבים רק על עצמם ולא על שאר הציבור. אלה גם בטח הנהגים הרבים מהעיר שלא מאותתים בפניות. מה זה חשוב? חינוך חברים.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד אני פשוט מאושרת.. עכשיו המשימה לנקות את האורוות בעירייה יש הרבה זבל

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר