רז קינסלטיך
ראש עיריית ראשון לציון רז קינסלטיך

קינסטליך מאיים לתבוע את צור בעקבות האשמות בנוגע לנכסיו

לקראת הסיבוב השני: רז קינסטליך שיגר מכתב מעורך דין שבו הוא דורש מדב צור התנצלות על הדברים שייחס לו בנוגע לנכסיו, בטענה ללשון הרע וגרימת נזק. יועצו של צור: "עומדים מאחורי כל מה שנאמר"

פורסם בתאריך: 5.11.18 11:41

פחות מיממה לאחר שפרסם הצהרת הון המלווה בסרטון, כפי שפורסם כאן, שלח רז קינסטליך מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים נגד דב צור בעקבות התבטאויותיו. קינסטליך המתמודד מול צור לראשות עיריית ראשון לציון, טען במכתב שנשלח באמצעות עו"ד אריאל דינובצקי, כי הראיון שהעניק צור והתייחס לנושא כלל "סדרה ארוכה של שקרים ובדיות לרבות אמירות קשות בדבר היושרה, ההגינות, וסולם הערכים". עוד צוין במכתב כי: "יושרו של רז קינסטליך אינו בסימן שאלה. כל ניסיון לייחס לו חוסר יושרה מהווה דברי בלע ועלילות דם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בנוסף, מתייחס עו"ד דינובצקי לטענה שהעלה צור כי נכסיו של קינסטליך רשומים תחת תחת שמות של אנשים נוספים, וציין: "נכסיו של רז קינסטליך רשומים על שמו ועל שם אשתו בלבד". כמו כן, מצוין במכתב ההתרעה כי "מרשי מצר על הדרך חסרת תום הלב, היושרה, והערכים שבחרת ללכת בה, במטרה (שלא תצלח) לנצח את הבחירות".

בתוך כך, דורש עורך דינו של קינסטליך מדב צור ואנשיו להסיר את הפוסט מדף הפייסבוק, שבו מובא תמליל הראיון וכן להסיר את הראיון מהאתר שבו התפרסם. כמו כן, נדרש צור לפרסם הבהרה והתנצלות. את המכתב מסיים עורך הדין בכך שקינסטליך רואה בצור כאחראי לכל נזק ו/או פגיעה בשמו הטוב וכי לא יהסס לפנות לערכאות משפטיות "במיוחד לנוכח הקלות הבלתי נסבלת בהטלת דופי ודברי שטנה הפוגעים בשמו הטוב".

ממטהו של קינסטליך, הוסיפו בעקבות המכתב כי "אנו מצרים על הדרך חסרת תום הלב, היושרה, והערכים שבחר דב ללכת במטרה שלא תצלח לנצח את הבחירות".

ליאור חורב, יועצו הפוליטי של דב צור מסר בתגובה: "אנו עומדים מאחורי כל מה שנאמר ומדובר רק במקצת מהעובדות המצויות ברשותנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. הבורר

    למה דווקא עכשיו נזכרת בכך , איפא היית כול השנים .מגעיל אותי הצביעות והלכלוך .נמאסתם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר