רז קינסלטיך
ראש עיריית ראשון לציון רז קינסלטיך

קינסטליך הכריז על התמודדות – חברי סיעתו סולקו מהעירייה

(עדכון) זמן קצר לאחר שסגן ראש העירייה, רז קינסטליך, הכריז על התמודדותו שלל ממנו דב צור את סמכויותיו והורה לסלק ממשרדי העירייה את חברי סיעתו וצוות העובדים

פורסם בתאריך: 19.6.18 13:13

(עדכון: 17:45) זמן קצר לאחר הכרזתו של רז קינסטליך מממלא מקום וסגן ראש העיר, על התמודדותו לראשות העיר, שלל ראש עיריית ראשון לציון דב צור את סמכויותיו, הרחיקו מהתפקיד וסילק את חברי סיעתו מהעירייה. בתוך כך, אבי חיים ועידן מזרחי, חברי סיעתו של קינסטליך נדרשו לפנות את משרדיהם שבבניין העירייה. גם עבודתם של אנשי הצוות המזכירות הופסקה. הדחתו של קינסטליך מצטרפת להדחה הדרמטית של דורון אוזן מתפקידו כמשנה לראש העיר, ערב יום הזיכרון, זמן קצר לפני שהכריז על התמודדותו.

"נראה שהספינה טובעת וכולם קופצים והקברניט לא יודע כיצד להמשיך מכאן", אמר גורם המעורה בפוליטיקה המקומית בעיר. בקרבתו של קינסטליך ציינו כי הופתעו מההתנהלותו של צור ואף על פי כן הודיעו כי יכבדו את הבקשה ויפנו את המשרדים בהקדם. "כעת אנחנו נחושים עוד יותר להוביל את השינוי שראשון לציון זקוקה לו", ציין אחד המקורבים.

מדוברו של צור נמסר בתגובה כי "מרגע שהם חדלו להחזיק בסמכויות נלקחת מהם כל הטבה מכספי משלם המיסים הקבוע בחוק".

הדחתו של קינסטליך נעשתה בתגובה להכרזתו הרישמית היום (שלישי) על התמודדות לראשות העיר, לאחר שבימים האחרונים היו שמועות על כוונתו של קינסטליך להתמודד. את ההכרזה מסר קינסטליך דקות ספורות לאחר שיצא מפגישה עם צור שבה הודיע על כוונתו.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

רז קינסטליך מצטרף לרשימה ארוכה של מתמודדים לראשות העיר שכוללת את ליאל אבן זהר שהודיעה לפני כשבוע על התמודדותה ודורון אוזן שהחל את המרוץ לפני כחודש, יואל חסון, רותם אברוצקי, ודוב צור כמובן.

קינסטליך שנכנס לפוליטיקה בגיל 23, נמצא כבר 15 שנים בתודעה הציבורית ובפוליטיקה בעיר ומוכר לרוב בתנועתו "הצעירים + הירוקים". "אתם מכירים אותי", כתב קינסטליך בדף הפייסבוק שלו, "פעלתי בלהט וביושר למען הצעירים בעיר כדי שיוכלו לפתוח עסקים בעיר ולא ינדדו לערים אחרות. פעלתי למען בעלי החיים, הובלתי מהלכים למען הגברת תחושת הבטחון, חרטתי על דגלי את איכות הסביבה וטיבה. פעלתי ללא לאות כדי שיהיה פה יותר ירוק ויותר טוב לילדים שלנו, של כולנו.

"כעת הגיע הרגע למהלך הדרמטי והחשוב מכולם, החלטתי לבקש את אמונכם לתפקיד של ראש העירייה, כדי שיחד נהפוך את ראשון לציון למקום טוב יותר, עבור כולנו, אני לא לבד במערכה, אני מביא איתי יחד צוות מצוין נבחרת מנצחת של אנשים שאתם ורק אתם נמצאים בראש סדר העדיפות שלהם, יחד נוביל את ראשון לציון קדימה, כעיר העתיד של ישראל", המשיך קינסטליך.

בנוסף, אמר קינסטליך ל"השקמה ראשון לציון" כי, "עברה על ראשון תקופה לא פשוטה. ברגעים כאלה אפשר להתלונן, לשכוח את הטוב ולצבוע את הכל בשחור. אבל אפשר גם להביט קדימה ולהצליח לראות את הטוב. אך צריך גם לדעת לפעול באומץ ובנחישות ולתקן את הטעון שיפור. ביחד נוביל שיח חדש של שקיפות, של שיתופיות, ושל אחריות ונוביל את ראשון לעתיד חדש. ביחד נרים את הראש ונחזיר לכולנו את הגאווה להיות ראשוני. ביחד ננצח ונוביל את העיר להיות העיר המובילה והאיכותית בישראל".

מעיריית ראשון לציון נמסר לאחר הכרזתו של קינסטליך: "ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, הודיע היום לסגן ראש העירייה, רז קינסטליך, ולחברי סיעתו, על הפסקת השותפות הפוליטית בין הסיעות. באותו המעמד נשללו באופן מידי כל הסמכויות מרז קינסטליך וחברי סיעתו, וכעת הם אינם מחזיקים באף סמכות שהואצלה להם על כל המשתמע מכך".

דב צור הוסיף: ״לשותפות פוליטית יש זכויות אבל גם חובות. החלטתו של קינסטליך להתמודד היא לגיטימית אבל אי אפשר להיות רגל אחת בתוך הקואליציה וברגל השנייה לפעול נגד העשייה של הנהלת העיר. למהלך הזה תהינה השפעות ארוכות טווח ונצטרך להגדיר מחדש את השותפות שלנו בקדנציה הבאה״.

כרזת הבחירות של רז קינסטליך

יוצא למרוץ. כרזת הבחירות של רז קינסטליך

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בהצלחה לראש העיר החדש שלנו רז קינסטליך

  2. מודי

    לא ראוי ולא שום דבר .
    גם הוא מקמבן חברים שלו ברחבי העיר כל בעלי הפרסים למיניהם .
    צריך לבחור מישהו נקי מקומבינות ונקי מצורך לקמבן את החברים שלו דיי לשחיטות!!!

  3. יהודה

    היי דב צור. נכנסת לתפקיד לפני מסםר שנים במקומו של מאיר ניצן. היו ציפיות גבוהות ממך. נכנסת לנעליים גדולות, גדולות מידי עבורך. ראשון היא עיר הרביעית בארץ. בעשאים שנה האחרונות עשתה קפיצה רצינית ונחשבה לאחת מהערים המבוקשות בארץ. מהרגע שנכנסת לתפקיד נעשה שינוי בעיר. בניית תמ"א לא מבוקרת ולא אחראית. צפיפות בלתי נסבלת. לכלוך איום ברחובות. פינוי פחים כושל, כבישים גרועים, תיקון ועבודות כביש חוזרות על עצמן באותו מקום על חשבון משלם הארנונה כניראה שהאי סדר בעירייה חוגג. לא בושה להודות בכישלון. אאחל לך שחקירות המשטרה היו מאחורייך אבל אאחל לי כתושב העיר שאזכה לראות ראש עיר אחר.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רז קינסטליך מושחת כמו שאר חברי הגועליציה. לבחור בו זה כמו לבחור בדב צור, הוא גיבה בלי לשאול את כל השחיתויןת שדב הריץ כמו היקב והלופט.
    חוץ מזה צריך להודות לו על הניידת המצלמת שהוא יזם ולפני הבחירות דאג לבטל. בקיצור עוד פוליטיקאי צבוע עם אפס רקורד של עשייה

  5. ניידת מודאגת

    לא יאומן התעלל בתושבים עם ניידות שמצלמות אזרחים תמימים בלי שום אזהרה… רק בשביל לגבות עוד כסף לקופת העיר לטובת קומבינות

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סגן של נוכל לא יכול להיות ראש עירייה ישר דרך, הוא שיך לאותה החונטה המושחתת.

  7. לא דורון אוזן

    רז קינסטליך בכלל לא צעיר.
    הוא רק מנסה לגנוב קרדיט מדורון אוזן, הצעיר האמיתי של ראשון.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר