דורון אוזן בכנס פעילים מכריז על ריצה לראשות העיר
דורון אוזן

דורון אוזן מתמודד לראשות העיר: "חבורת עסקנים השתלטה על העיר"

בכנס פעילים הכריז אמש דורון אוזן, שפוטר מהקואליציה בערב יום הזכרון, "יש לי את הנסיון, אעבוד במרץ עד שהעיר תפרוץ קדימה"

פורסם בתאריך: 9.5.18 09:24

אמש בשעות הערב, הגיע דורון אוזן לכנס שאירגן באולמי מופת ולאחר שמועות רבות שהיו באוויר, הודיעה על התמודדותו לראשות העיר באולם שהיה מלא בתושבים תומכים ופעילים ששמעו על החזון החדש.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

אוזן בן 43, יליד ראשון לציון ובן למשפחה ותיקה בעיר, נשוי ואב לשלושה, הוא בעל תואר ראשון במשפטים, ומכהן כיו"ר הוועדה המרחבית לתכנון ולבנייה "שרונים", עלה לכותרות בערב יום הזכרון כשפוטר במפתיע  על ידי דב צור כשעה קלה לפני כניסת יום הזכרון. "כולכם שמעתם בוודאי על האירוע המביש שהיה בערב יום הזיכרון" אמר אמש אוזן, "אירוע זה מעיד יותר מכל על המצב העגום ואיבוד השליטה בסביבתו של ראש העיר, חבורה של עסקנים השתלטה על ראש העיר ומובילה אותו למקומות לא טובים, הסיבות למהלך זה פורטו לי במדויק, "אתה לא מתיישר עם המדיניות הכללית" בנושאים שלעולם לא אתיישר איתם, כי הם פוגעים בתושבי ראשון לציון, אני לא אתיישר כשאנשים חוטפים דו"חות לא מוצדקים, שילדינו לא מוגנים בגנים ובמעונות שממוקמים בלב אתרי בניה, ולא אנוח עד שלא יונחו פסי האטה ליד מוסדות חינוך ובכבישים מסוכנים בעיר, אם לשבת בקואליציה משמע לא להשמיע קול, אז הקואליציה לא מתפקדת, טובת העיר הייתה ותהיה לנגד אלי תמיד."

במהלך הערב הציג אוזן תכנית עבודה מפורטת לעתיד טוב יותר, לדבריו, לעיר בתחומי הליבה בראשון לציון בהם: חינוך, חינוך בלתי פורמלי, פיתוח ותשתיות, אזרחים וותיקים, זוגות צעירים, איכות סביבה ונושא מרכזי וחדשני ביותר – גישות ניהול ושירות לתושב.

אוזן הציג יוזמות חדשות ורעיונות ובכל הנושאים חזר ושב מוטיב הקשר והשקיפות מול התושב. אוזן: "אני מאמין שטובת העיר היא קודם כל טובת התושב. בעייני העירייה היא הנאמן שלכם. אתם הלקוחות ואנחנו צריכים לספק לכם את השירות הטוב ביותר".

קהל רב שהגיע לכנס הפעילים של דורון אוזן (כל הצילומים: בתי לוין)

קהל רב שהגיע לכנס הפעילים של דורון אוזן (כל הצילומים: בתי לוין)

עוד המהלך הערב הבטיח אוזן להפחית את מחיר הצהרונים ב-50 אחוזים, לתת חוג אחד בחינם לכל ילדי העיר, להוזיל משמעותית את הקייטנות, ולעשות דברים לא מעטים במידה ויבחר.

 

על תחום הצעירים והנוער אותו הוא מחזיק למעלה מעשור הסביר הערב: "אני מאמין שהעשייה המשמעותית שאפיינה בשנים האחרונות את תחום הנוער והצעירים צריכה לבוא לידי ביטוי גם בתחומים אחרים – בחינוך, בפיתוח תשתיות, בשדרוג השכונות הוותיקות, בהשקעה באזרחים הוותיקים, בפתרונות תחבורה מתקדמים, בתרבות, בסדר הציבורי, בביטחון האישי, בשמירה על הסטטוס קוו הקיים בין דתיים וחילוניים, ובכל תחומי החיים".

אוזן סיים באומרו: "התכנית כבר מוכנה. אני מכיר את העיר, מכיר כל אחד ואחת מכם, יש לי את הניסיון ואת הרצון לתת את כל כולי. אני אשיג את המטרות שלנו. אני אעבוד במרץ עד שהעיר תפרוץ קדימה ואני אוודא כי יינתן לכם השירות הטוב ביותר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. מישו מבין 3

    וועד הבית לא בוחר בו..
    אחד הכלומניקים הגדולים בעיר רק דיבורים
    הוא לא יספר שאף אחד מחברי מועצת העיר לאציכל לראות אותו . רוכב על חגיגה של אחרין

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בדיחה מהלכת. אין לו מה להפסיד אז מפריח לאוויר הבטחות שאף ראש עירייה רציני לא היה מבטיח: הורדת מחיר הצהרונים ב50%, חוג בחינם לכל ילד ועוד. כמובן שזה מאוד קוסם באוזן לשמוע הבטחות כאלו, ומן הסתם יש כמה תמימים שיקנו את הלוקש הזה, אבל הרוב יודע שלנהל עיר בסדר גודל של ראשון לציון צריך ראש עיר מנוסה, ולא אחד שהכי הרבה שעשה היה לעמוד על עמדת די ג'יי בזמן שהוא מתקלט במסיבת צעירים. ראשון לציון היא עיר איכותית שטוב לנו לגור בה. זאת הודות להנהגת העיר בהובלתו של ראש העירייה דב צור. נבחרת מנצחת ומנוסה לא מחליפים.

  3. יוסי בוקעי

    דורון אוזן בהצלחה אני חושב שצריך דחוף לזרוק את דוב צור מהעירייה ואני חושב שדורון אוזן מתאים ביותר בהצלחה לך

  4. מאיה

    נשמח למתמודד ראוי סופסוף!
    נמאס מכל הברברנים שלא עושים כלום!
    דורון- אוהבים אותך!!

  5. שלי

    חייבים שינוי בראשון לציון, ואם כבר שינוי אז שיהיה צעיר ורענן..הלוואי ותיבחר ..המון בהצלחה

  6. רוני

    אתה מתמקד רק בצעירים. להזכירך בראשון לציון גרות גם אוכלוסיות אחרות שלהן תצטרך לדאוג כראש עיר. אז חוץ מיוזמות שספק אם תוכל לקיימם כמו למשל הוזלת הצהרונים ב 50 אחוז, את תעשה כראש עיר?

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דורון אוזן הוא אדם עם ערכים, לבבי אכפתי אין לי ספק שהוא יוביל את ראשון לציון להצלחה.
    אותי שכנעת ואני ומשפחתי נבחר בך- כל הכבוד לך!!!
    הגיע הזמן להעיף את דב צור.

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא יודעת….לא נראה לי רציני …מה הוא מבין בניהול עיר ? זורק רעיונות לאוויר

  9. ברטה

    צריך לתת לו הזדמנות. הוא נראה ראוי והרבה יותר ישר מהקיימים זה בטוח!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר