אילן בר שלום זל שנהרג באסון השיטפון
אילן בר שלום ז"ל (צילום: מתוך הפייסבוק)

הוריה של אילן בר שלום: "קחו אחריות ותתפטרו״

הוריה של הנערה מראשון לציון שנהרגה באסון השטפון יוצאים בקריאה כואבת ודורשים מראשי המכינה לקחת אחריות

פורסם בתאריך: 7.5.18 09:01

כמעט שבועיים עברו מאז האסון הנורא בנחל צפית בו נהרגו 10 בני נוער ואולי עכשיו, לאחר תום תקופת האבל, מתחילה המחאה מצד המשפחות.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

בפוסט חריף שפרסמו אתמול הוריה של אילן בר שלום ז"ל מתיכון מקיף עמית עמל ראשון לציון שנהרגה באסון, תוקפים השניים את שדרת הניהול של המכינה, וטוענים כי שום לקיחת אחריות לא נעשתה, והדבר צורם שבעתיים, לאחר שהמכינה אמורה לחנך ללקיחת אחריות ומנהיגות.

"אילן אהובתי", כותב בכאב אביה אוריאל, "אני כל כך מצטער והלב כואב כואב כואב. אני כותב את המכתב יחד עם אמא. אנו, הוריך, אין לנו את הפריבילגיה להתפטר ללא לקיחת אחריות. הפריבילגיה הזו שמורה לראשי המכינה והמדריכים בה…אין לי מילים להביע את האכזבה שלי מכל שדרת הניהול הפדגוגי, שמלבד תהליך קבלת ההחלטות שהביא למותכם המצמרר, לא העזו לעמוד ולקחת אחריות ובכך שמטו את הבסיס המוסרי והערכי של המדרשה למנהיגות".

עוד באותו נושא

אבל בעיר: בתוך יממה נהרגה תלמידת מקיף עמל באסון בערבה ובוגר מקיף ה' בתאונת דרכים

"תמיד מחייכת, עוזרת ומצטיינת בכל דבר" חברותיה של אילן בר שלום כבר מתגעגעות

 

בר שלום ממשיך לבקש מראשי המכינה להתפטר וטוען כי הם מסתפקים בהתפטרותו של ראש המכינה, פעולה שלא מספיקה, "חברי עמותה נכבדים, זו שעת משבר והנה אתם שותקים מעל לשבוע ימים. תודה לכל המנחמים, אולם לצערי אין די בכך. שוחחנו עם יו"ר העמותה בסיום השבעה שלנו ולאור קריסת המערכות הערכיות לכל אורך שדירת הניהול הפדגוגי במכינה, אנו מבקשים מכם לקחת אחריות על האסון הנורא ולסגור את המדרשה למנהיגות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר