אבל בעיר: בתוך יממה נהרגה תלמידת מקיף עמל באסון בערבה ובוגר מקיף ה' בתאונת דרכים

אילן בר שלום תלמידת מקיף עמית עמל נהרגה באסון בערבה. אמש (חמישי) נהרג בתאונת דרכים ינקי לוי, שסיים את לימודיו במקיף ה' בעיר

פורסם בתאריך: 27.4.18 12:11

ראשון לציון אבלה: אילן בר שלום ז"ל, תלמידת כיתה י"ב במקיף עמית עמל, היא תושבת העיר שנהרגה אתמול (חמישי) באסון בנחל צפית. אילן ז"ל הייתה מדריכת מדצ"ים מצטיינת שאמורה הייתה להתחיל ללמוד במכינה בשנה הבאה.

אילן ז"ל היא היא בין 10 הנערות והנער שנהרגו באסון בנחל צפית הערבה. הלוויתה תתקיים היום בצהריים בבית העלמין בראשון לציון. עם היוודע דבר מותה ביקשו בני משפחתה שלא לסקר את ההלוויה ולהמנע מלהגיע לבית המשפחה.

"בשעות האחרונות התברר לנו כי תושבת העיר, אילן בר שלום מבית ספר מקיף ג׳ 'עמית' היא אחת מהנספים באסון הגדול שאירע אמש", כתב בדף הפייסבוק שלו חבר המועצה דורון אוזן, "העיר ראשון לציון כולה מרגישה יחד עם המשפחה היקרה את כאבה. ליבנו ומחשבותינו איתכם. אילן הייתה חניכה במצדים העירוניים שלנו. לא מזמן יחד עם צוות אגף הנוער והצעירים היה לי הכבוד להעניק לתנועה פרס הצטיינות על פועלה. הלב נקרע. העיר אבלה על החיים הצעירים שנגדעו. אנו מחבקים את משפחת בר שלום ואת משפחות כלל הנספים. אין מילים שיוכלו לנחם על אובדן כל כך גדול".

חבר המועצה אסף דעבול שהכיר גם הוא את בר שלום, אמר "כואב הלב. אילן היתה מקסימה ומיוחדת. מלח הארץ. היא למדה נהיגה אצל רעייתי גנט, שנמצאת בהלם וכאב גדול ומספרת על ילדה שאהבה מאוד. תהיה נשמתה בגן עדן. תנחומים להורים הכואבים והאבלים".

בדף הרשמי של עיריית ראשון לציון נכתב כי "אמש איבדנו שני צעירים תושבי העיר והלב ממאן להאמין.
אילן בר שלום ז"ל, תלמידת כיתה יב במקיף עמית עמל, נהרגה באסון הנורא בנחל צפית. אילן היא מדריכת מדצ"ים מצטיינת שאמורה הייתה להתחיל ללמוד במכינה בשנה הבאה".

ההרוג השניה הוא ינקי לוי, בן 18, שסיים את לימודיו בשנה שעברה בבית הספר מקיף ה'. אנחנו משתתפים בצער המשפחות ומחזקים אותן ואת כל קהילת העיר בשעה קשה זו. לוי נהרג אמש בתאונת דרכים שאירעה ברחוב הכשרת הישוב בראשון לציון. כוחות ההצלה שהגיעו למקום ביצעו בלוי פעולות החייאה אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

זירת התאונה שבה נהרג ינקי לוי. צילום: איחוד הצלה

שמואל משולם חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי ברוכב אופניים חשמליים שסבל מפגיעה רב מערכתית וללא הכרה כתוצאה מתאונה עם מעורבות מונית. יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בו פעולות החייאה בניסיון להציל את חייו אך למרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה בתום מאמצי ההחייאה".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר