ולדי קלוגני בתחרות הכושר העולמית, צילומים חן עמר
ולדי קלוגני בתחרות הכושר העולמית, צילומים חן עמר

למרות העוינות: הישג לולדי קלוגני מראשון לציון בתחרות כושר עולמית | צפו בסרטון

קלוגני סיים חמישי מתוך 50 בקטיגוריה שלו בתחרות בפולין. "חווינו גידופים וקללות מצד הקהל והמתמודדים אבל עשינו זאת כמו גדולים", הוא אומר.

פורסם בתאריך: 29.5.24 08:31

הישג מכובד לולדי קלוגני, תושב ראשון לציון בן 33 בתחרות עולמית בפולין של עולם הפיטנס. מדובר באחד ממרוצי הכושר הקשים בעולם, עם 8 תחנות בדרגת קושי עולה, של המותג העולמי HYROX.

קלוגני היה הנציג היחידי ממדינת ישראל, וסיים במקום החמישי מתוך 50 מתמודדים בקטיגוריה שלו מה שהביא להצגת הדגל ישראל על המסכים. "במשך שעתיים שלמות חווינו גידופים וקללות מצד הקהל והמתמודדים אבל עשינו זאת כמו גדולים", הוא אומר. לתחרות טס יחד עם בן זוגו, חן עמר, לו בלוג תיירות מצליח ופופולרי באינסטגרם (HENAMAR).

HYROX הוא מירוץ כושר עולמי. משתתפים מכל העולם מתחרים באותו פורמט בדיוק. שימו לב לתחנות, לא פשוט: המרוץ מתחיל בריצה של ק"מ אחד, ולאחריה תנועה פונקציונלית משתנה. 1,000 מטר במכונת ski, דחיפת מזחלת 152 קילו, משיכת מזחלת 103 קילו, ברפיז בורד גאמפ 80 מטר, 1,000 מטר במכונת חתירה, סחיבה של 2 קטלבלים משקל 24 קילו, 100 מטר לאנצים בהליכה עם משקל 20 קילו, 100 וול בול משקל 6 קילו.

 

קלוגני עוסק בכושר קרוב ל-8 שנים. הוא מאמן קרוספיט בvia maris ובמקומות נוספים לאימונים פונקציונאליים. "השנה החלטתי לקחת את האימונים צעד אחד קדימה ולהתחיל להתחרות", הוא מספר. "הגעתי במורל חיובי ובמטרה אחת לראות את הדגל של מדינת ישראל על המסך, בדרך קיבלתי התעלמות מכמה שופטים, קיבלתי קללות מהקהל, יחס לא נעים ומחיקת התמונות שלי על ידי הצלם של התחרות כשראה שיש לי דגל ישראל על החולצה. בסיום התחרות לא הוכרז השם שלי והמדינה למרות ששמות שאר המתחרים שהגיעו לקו הסיום הוכרזו כולל שם המדינה. אבל הכי חשוב היה שדגל ישראל הופיע על המסך מול עיניי כולם. זו גאווה גדולה בשבילי ובשביל כל עם ישראל.

צפו כאן בסרטון סיכום מהאינסטגרם 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר