בין מגרש הכדורגל לדיור המוגן: כשדור הילדים פגש את הדור שלישי

באגודת א.ס בכדורגל מסבירים למה המשחק בלבד הוא לא המהות ומציגים פרויקט מרגש במיוחד

פורסם בתאריך: 16.1.20 16:34

"המוטו שלי הוא דרך ארץ קדמה לתורה וזה מה שאני מבקש שיעבירו לילדים שנמצאים באגודת הספורט ברמת אליהו", כך אומר חבר המועצה אסף דעבול, הפועל כדי שילדי אגודת א.ס בכדורגל תיקח חלק בפעילויות התנדבות למען הקהילה.

האגודה, שבראשה עומדת סנדרה שריקי, פעילה כ-30 שנה בהתאחדות לכדורגל בישראל. באגודה מתקיימת פעילות חוגית, תחרותית והישגית, מגיל חמש במסגרת בית הספר לכדורגל ועד לקבוצת הנוער, שנחשבת קבוצת הדגל של המועדון ונמצאת במקום הראשון בליגת מרכז, עם מטרה לכבוש את האליפות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"האגודה פונה לילדים ונוער להצטרף למשפחת א.ס. רמת אליהו", אומרת שריקי, "יש לה את מתקן הכדורגל בין היפים בארץ, ומעמידה לרשות הילדים צוות מקצועי נרחב שכולל מאמן כושר, חלוצים, שוערים, מאמנת מנטלית, פיזיוטרפיסט".

דעבול שמלווה את האגודה 13 שנה, מסייע לה בין היתר גם בהתרמות. "יש כאן שני נערים שנמצאים בליגת על, אבל הדבר הכי חשוב לי הוא שהם יתחנכו לערכים טובים ולתועלת החברה", הוא אומר, "כשאני נפגש עם ההורים אני תמיד אומר להם שחשוב לי שהילדים יתרמו לחברה, גם אם הילדים לא יצאו שחקנים מעולים. הילדים יודעים שאסור להם להעליב ולפגוע בשחקנים אחרים בשופט או בכל מי שנמצא במקום. אותו הדבר גם לגבי ההורים, חשוב שיהיה כבוד ושיח גם במשחקים עצמם".

במסגרת הפעילות הקהילתית, לפני כחודש, בחג חנוכה, יצאה אגודת הספורט בפעילות קהילתית: "פרויקט 80 -8.5", שנערך בשיתוף בית הדיור המוגן "אחוזת ראשונים", הממוקם בסמוך למגרש הכדורגל שבו משחקים ילדי האגודה.

בפעילות המשותפת שחקני טרום ב', שנתון 2010, יחד עם ינקה אקהויז מאמן הקבוצה וחן לביא המאמנת המנטאלית של המועדון, מלווים את דיירי האחוזה.

"במשך הפרויקט מתקיימים מפגשים בין השחקנים והדיירים אחת לחודש והם מעבירים אחר הצהריים, בנעימים עם מגוון הפעלות, כמו משחקי קופסה, יצירה, אפייה, טריוויה ועוד", מספרת שריקי.

אסף דעבול. צילום פרטי

אסף דעבול. צילום פרטי

"נוצר בין השחקנים לדיירים קשר מדהים, וכבר החלו להיות חברים. שילוב הדור הצעיר יחד עם הדור השלישי, הוא שילוב מבורך ומרגש. זו הזדמנות להודות לטלי ואילאיל מ'אחוזת ראשונים' על הרצון הטוב ושיתוף הפעולה", אומר דעבול, "בשלב הבא אני רוצה לשלב את הקשישים שנמצאים המתנ"ס עם ילדי ונוער האגודה. חוץ מסלי מזון שהילדים מחלקים ומסייעים בחגים, החלטתי לשלב גם את הפעילות עם קשישים מהמתנ"ס ואנו חושבים על פעילויות נוספות בהמשך".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר