מיס בקיני נועה נובק. צילום: עדי שמעוני
מיס בקיני נועה נובק. צילום: עדי שמעוני

הכירו את מיס בקיני ישראל 2019: נועה נובק בת ה-18 מראשון לציון

לאחר חצי שנה בלבד של אימונים מפרכים, הצליחה הרקדנית הסלונית הצעירה לגבור על כל המתחרות ולזכות בתואר הנחשק

פורסם בתאריך: 23.10.19 14:51

מפגש במחנה אימונים של רקדנים סלונים, בין מאמן הכושר אסף זריהן לבין הרקדנית בת ה-18 נועה נובק מראשון לציון, הוביל לשינוי משמעותי בחייהם של שני הצעירים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"הכרנו לפני כשנה באחד ממחנות האימונים שאני מעביר, שם אימנתי את קבוצת הרקדנים הסלוניים שבה התאמנה נועה", סיפר אסף זריהן, מאמן כושר בן 28 מבת ים. "דיברנו קצת, היא סיפרה לי שהיא רוצה לחטב את הגוף ושחשוב לה אורח חיים בריא. היא אף פעם לא ידעה איך לאכול נכון ואיך להתאמן נכון, אז קבענו שנתחיל להתאמן ביחד וכך היה".

זריהן לקח את נובק הצעירה תחת חסותו והשניים החלו להתאמן באינטנסיביות.

"כבר במהלך החודשיים הראשונים היא ירדה 7 קילו, הגוף שלה החל להתחטב והיא כבר הייתה ברמת אימונים גבוהה מאוד", סיפר אסף. "אז זרקתי לה ככה בצחוק, שאם היא תמשיך להתאמן כך ולשמור על עצמה, אשלח אותה לתחרות מיס בקיני.

בתחילה נועה לא ממש הבינה על מה לדבר, אבל לאחר שבררה על התחרות, הכריזה כי היא מעוניינת גם להתחרות על התואר.

"חשבתי שהיא צוחקת עליי", סיפר זריהן. "אבל מסתבר שהיא הייתה ממש רצינית".

אסף זריהן ונועה נובק

לאחר אישור מהוריה, השניים החלו באימונים לקראת התחרות. "מדובר על חצי שנה מטורפת של משטר אימונים קשה ביותר", תיאר אסף. "מעקב אחר תזונה מינימלית, התמודדויות לא פשוטות וזה לא דבר קל לאף אחד ובטח לא לנערה בת 18.

"בניתי לה תפריט מיוחד, תוכנית מסודרת של 3 פעמים בשבוע אימונים סזיפים ברציפות ועוד יומיים שבהם היא מתאמנת לבד באימוני 'פיט' (אימוני מטרה קצרים)", הוא מפרט.

חצי שנה של עבודה קשה

נובק הייתה אמורה להתגייס לצה"ל לפני התחרות, אך במזל או "משמיים", כפי שאומר אסף, תאריך הגיוס שלה נדחה.

"למרות תאריך הגיוס שריחף מעלינו, המשכנו להתאמן כל הזמן. ממש במזל הגיוס נדחה. כנראה שאלוהים רצה שהיא תזכה בתחרות", אומר אסף, "כי היא עבדה מאוד קשה ובתוך חצי שנה לעקוף את כל המתחרות, שהתאמנו במהלך שנים ארוכות לתחרות, זה לא דבר של מה בכך. צריך למחוא לה כפיים".

במהלך האימונים האינטנסיביים, היו לא מעט גם רגעי משבר. "לא פשוט לקחת נערה בת 18 ולהכין אותה לתחרות אינטנסיבית כזאת", מספר אסף. "היו לא מעט ויכוחים עם אמה שבתחילה היה קשה לה לקבל את הלו"ז הצפוף והקשה. אפשר להבין אותה. היא מאוד דאגה לבת שלה.

תחרות מיס בקיני 2019

"במהלך חצי השנה הזו נועה אכלה פחות, התאמנה הרבה והשקיעה בכך את כל מיטב זמנה. היו לה רגעי משבר וניהלנו שיחות לילה ארוכות", נזכר אסף. "תמיד הייתי שם בשבילה ואני שמח שזה השתלם, ואני גם שמח שהאם הקשיבה לי, כי התוצאות מדברות בעד עצמן, זה הישג אדיר".

במהלך התחרות לאסף הייתה הרגשה טובה. "הרגשתי שאנחנו נזכה בתחרות", סיכם. "החברים שלי אמרו כל הזמן שלא נורא אם נזכה רק במקום השני או השלישי, כי העיקר שהצלחתי להביא בחצי שנה מתחרה אנונימית לתחרות הגדולה. אבל מי שמכיר אותי, יודע שאני אדם מאוד תחרותי ששונא להפסיד.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר