החלום של מדריך גלישה בן ה-47: לקטוף את תואר נינג'ה ישראל

הוא מאוהב בעיר ובחופים, בנה מסלול מכשולים בבית וחולם להגיע לגמר נינג'ה ישראל: אליהו אלבז מראשון לציון לא עוצר

פורסם בתאריך: 11.10.19 09:43

בגיל 47 החליט אליהו אלבז מראשון לציון להתמודד בתוכנית הטלוויזיה "נינג'ה ישראל" המשודרת בקשת 12 לצד מתמודדים הצעירים ממנו בהרבה. בכך, ביקש אלבז להוכיח שגם בגילו אפשר לעבור את המסלול ואף הצליח להפתיע את כולם. 

אלבז, נשוי לרוני, להם שלושה ילדים משותפים ועוד שתי בנות מנישואים קודמים. אשתו רוני דמות מוכרת בראשון לציון, עבדה במשך שנים כאשת יחסי ציבור של זמרים ים תיכוניים וגם בחברה עירונית מובילה. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


השנים התגוררו במשך שנים בניס שבצרפת ואחר כך בקוסטה ריקה, ולפני כשנה החליטו לחזור לארץ, ואלבז החל לעבוד כמדריך סאפ, גלישה ואימונים אישיים בחוף ראשון לציון, 

"הים זו אהבה גדולה, חוף הים בראשון נהדר ובכלל העיר שלנו היא אחת הערים הנקיות והיפות ביותר שיש", הוא אומר. "אני לסירוגין כבר כמה שנים גר כאן אחרי שעברתי מתל אביב והתאהבתי בעיר שיש בה הכל מהכל, החל מרמת הניקיון לגני הילדים, עד הפרטים הקטנים.

כדי להתאמן לנינג'ה ישראל, בנה אלבז מתקנים בכל פינה בבית. "נכנסתי לזה חזק", הוא מודה, "כל החיים שלי זה ספורט, זה מה שאני עושה ביום יום, אבל השנה  החלטתי לאתגר את עצמי ולנסות לשבור את השיאים של עצמי".

לפני כחודש הוא הגיע נרגש לצילומי התוכנית ועלה כמתמודד על המסלול. "זאת הייתה חוויה מטורפת" מספר אלבז, "נכשלתי לצערי במכשול החמישי אבל אני לא מוותר. אני מתכוון להגיע גם לעונה הבאה, כשאני מוכן יותר".

"החלום שלי הוא ללחוץ על הכפתור ומשם להגיע לחצי הגמר ואחר כך כמובן גם לנצח בגמר," הוא אומר ומוסיף, "רציתי להראות שבכל גיל אפשר לנצח".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר