אייל ברקוביץ'. צילום: אביב חופי
אייל ברקוביץ'. צילום: אביב חופי

אייל ברקוביץ': "בבחירות קינסטליך ביקש ממני תמיכה בתמורה להגדלת תקציב הפועל ראשל"צ"

הבעלים של הפועל ראשון לציון, אייל ברקוביץ', הודיע שלא יפתח את העונה ותקף את ראש עיריית ראשון לציון בראיון שהעניק ל-ynet. קינסטליך לא נשאר חייב: "לא חושש משום איום"

פורסם בתאריך: 10.7.19 14:05

"אני לא פותח את העונה עם הפועל ראשון לציון", כך אמר היום אייל ברקוביץ' בראיון שהעניק ל-ynet, שבו ירה לכל עבר והודיע כי הקבוצה הולכת לפירוק. ברקוביץ' שבין שלל עיסוקיו, משמש כבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל ראשון לציון, תקף גם את ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ברקוביץ', שניסה בעבר למכור את הקבוצה בתיווכו של קינסטליך, טען כי "כשרז קינסטליך נכנס למערכת הבחירות, הוא ביקש ממני שאתמוך בו. השבתי בחיוב והוא הבטיח בלי קשר שיגדיל את התקציב כדי שהקבוצה תעלה לליגת העל. הוא נבחר ולא עמד באף מילה, היה לו קשה מול העירייה ומועצת העיר, אז אמרתי לו שאין בעיה ואני מוציא את הקבוצה למכירה".

בהמשך טען בראיון כי "אולי ראשון לציון היא העיר הרביעית בגודלה בארץ, אבל הכדורגל לא מעניין אותה, במשחק העלייה מכרתי 40 כרטיסים בקושי".

הוא הוסיף כי "חייבים  לבטל את הקבוצות שמנוהלות על ידי העיריה  מפני שהכל שם זה מסחרה ושוק", ואמר כי כל ההתנהלות מולו היא בעייתית משום "שמחזיק תיק הספורט איתן שלום גילה כי ראש העירייה הקודם, דב צור העביר אלי את הקבוצה ובגלל זה הוא מחפש לנקום בי".

בתגובה לדברים החריפים, העלה קינסטליך תגובה בדף הפייסבוק שלו, בה ציין כי "אני מבקש לעדכן אתכם, שלצערי נושא קבוצת הכדורגל הפועל ראשון לציון עלה על שרטון. בעלי הקבוצה, אייל ברקוביץ' ביקש להעביר את זכויות הבעלות לצד ג', אך לאחר שהובהר לי כי הכוונה היא להפוך את קבוצת הכדורגל שלנו לקבוצת בת של אחת מקבוצות ליגת העל, הודעתי שאני מתנגד".

עוד אמר כי "קיימנו פגישות וניסינו למצוא פתרונות על מנת שמחלקות הילדים והנוער יעברו לחזקת העירייה, כדי שנוכל להשקיע ולטפח את דור העתיד, לצערי בעלי הקבוצה התנגד לעניין. כרגע הקבוצה עדיין בבעלות אייל ברקוביץ' וכך תישאר עד שיימצא פתרון שיהיה מקובל על שני הצדדים".

"חשוב לי לציין בפניכם שאיני חושש משום איום", המשיך קינסטליך, "ואמשיך לפעול במלוא המרץ אך ורק לטובת קידום הספורט בראשון לציון. אני רואה לנגד עיני רק את טובתה של הקבוצה והאוהדים וכך אמשיך לפעול".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יאנוש

    אני מאמין לברקו כל מילה בסלע ,ובאשר לדברי ראש העיר מיותר אפילו להקליד את אותיות שיביעו משפט מילה בנושא

  2. דבורה

    ברקביביץץ אין לך ברכה בידיים, לא אתה קובע אלא הקדוש ברוך הוא קובע, על כל מה שאתה חושב ,רק ורק בעצת וברצון בה היא תקום, תתעורר אחי אתה ישן,

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר