מכבי ראשל''צ כדורסל. צילום: אלן שיבר באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל

בדרך לאליפות: מכבי ראשון לציון ניצחה את הפועל חולון ועלתה לחצי הגמר

אחרי ניצחון משכנע על הפועל חולון, חוזרת מכבי ראשון לציון למעמד הפיינל פור בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות

פורסם בתאריך: 3.6.19 11:35

עם אמונה, התלהבות, דחיפה של הקהל מהיציעים, מאמן מוכשר וסגל לוחם, מכבי ראשון לציון עשתה זאת. אמש (ראשון), כחלק מסדרת רבע גמר הפלייאוף, השיגה הקבוצה ניצחון משמעותי על הפועל חולון בתוצאה 76:92. בתוך כך ניצחה 1:3 יריבה עדיפה עם יתרון ביתיות, והעפילה לחצי הגמר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בפעם השלישית חוזרים ה"כתומים" למעמד הפיינל פור בתוך ארבע השנים האחרונות. זאת כאשר היריבה בחצי הגמר משחזרת לחלוטין את גמר הגביע בעונה שעברה: הפועל ירושלים שניצחה בגמר וזכתה בגביע.

המשחק הרביעי בסדרה שנערך אמש בבית מכבי, היה קריטי עבור הקבוצה מעיר היין. אחרי שביטלה את יתרון הביתיות החולוני עם ניצחון מרשים במשחק הראשון בהיכל טוטו חולון, היה ברור למאמן גיא גודס וחניכיו, שהפסד יוביל למשחק חמישי בחולון. ובו – תתקשה הקבוצה לחלוף על פני יריבתה שהייתה עדיפה עליה במשך כל העונה.

בנקודת זמן זו, כדאי להיזכר שהעונה הייתה מלאה תהפוכות עבור מכבי ראשון לציון. ההכנה לעונה הייתה מצויינת והקבוצה אף זכתה בגביע ווינר אחרי שהדיחה את שתי ה"אריות", מכבי תל אביב והפועל ירושלים. אלא שההישג הזה התמוסס מהר בפתיחה רעה במיוחד של העונה. החניכים של צביקה שרף צברו הפסדים, התדרדרו למקום האחרון ואז קיבלה ההנהלה החלטה משמעותית והחליפה את המאמן.

גיא גודס, שחקן הקבוצה ומאמנה בעבר מונה לתפקיד והחניכים שלו החלו בסדרת ניצחונות מרשימה. מכבי טיפסה עד לשולי הצמרת אבל אז באה סדרת הפסדים נוספת. בסיכומה של העונה ה"רגילה" מוקמה ראשון לציון שישית עם מאזן של 15 ניצחונות מול 18 הפסדים. מצב לא טוב במיוחד, אבל גם לא רע.

שלב הפלייאוף החל מול הפועל חולון שקיבלה את יתרון הביתיות. מכבי ראשון לציון השיגה ניצחון במשחק הראשון בחולון 84:95. אחרי הניצחון במשחק השני ויתרון מבטיח 0:2, חזרה חולון לתמונה עם ניצחון בולט במשחק השלישי. במשחק הרביעי הוכיחו שחקני ראשון לציון שהם חדורי משימה. אחרי מחצית שקולה הם "נתנו גז", הציגו הגנה מעולה, רצו למתפרצות והבטיחו את ניצחונם כבר ארבע דקות לסיום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר