צילום: חן קלדרון

כבוד: גביע הנוער בכדוריד למכבי ראשון לציון

המסורת של מאבק על כל תואר אפשרי באגודת הכדוריד של מכבי ראשון לציון נמשכת: קבוצת הנוער זכתה בגביע המדינה, לאחר ניצחון בגמר מותח ודרמטי על נס ציונה

פורסם בתאריך: 19.5.19 11:05

 בעוד קבוצת הבוגרים של האגודה נמצאת בעיצומה של ההתמודדות על האליפות במסגרת סדרת הגמר (הטוב מחמישה משחקים), קבוצת הנוער של מכבי ראשון לציון בכדוריד זכתה בגביע המדינה לנוער 2018/19, אחרי ניצחון בגמר על א.כ נס ציונה בתוצאה 31:32.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מכבי אידן ראשון לציון זכתה בגביע אחרי ניצחון על יריבה קשה בתום משחק צמוד ודרמטי. החניכים של צמד המאמנים הרבויה פאזין ו-ולדי קופמן, הגיעה להישג המרשים לאחר שבגמר העונה שעברה נוצחה מול הפועל אשדוד, קבוצתם של כפיר דראי ויונתן לוי.

קפטן מכבי ראשון לציון השוער המצטיין טל אליוכין הניף את הגביע ע"ש מוטי מוקסיי בטקס מרגש בסיום המשחק, כשהוא מצרף אליו את עמיתו, עמית צ'מרנסקי במשחק שנערך ברחובות לעיני למעלה מ-500 צופים. שפטו מורן כחלון ונועם בן ארויה.

כבשו למכבי ראשון לציון: גיא גרא 11 שערים, עמית צ'מרינסקי 7, שובל גם זו לטובה 4, ניב שמן, איתי שלמא וניר מנע 2 כ"א, יונתן הדר, ניב צורף, אלדר כהן, סתיו פונטה 1 כ"א. כבשו לנס ציונה: אראל צייטלר 20 שערים(!), אלירן זיסמן 5, תומר מרום 3, גונן מילר, אייל פז ואלמוג זיסמן 1 כ"א. בשתי הקבוצות בלטו השוערים טל אליוכין (ראשל"צ) ויותם בוכניק (נס ציונה).

 אגב, שני המבקיעים המצטיינים בשתי הקבוצות הם אחים של – גיא גרא הוא האח הצעיר של עומר (מכבי ראשל"צ) וטל (רמה"ש), ואראל צייטלר הוא אחיו של שלומי (א.כ נס ציונה).

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר