הישגים מרשמים למשתתפי אליפות ישראל בטאקוונדו

תכירו את הספורטאים הצעירים שהביאו כבוד לראשון לציון לאחר שזכו באליפות ישראל בטאקוואנדו: סופיה מורוצ'ה, מיכאל צ'סנקוב, מאיה אליגולשוילי וענת בביצקי

פורסם בתאריך: 21.4.19 10:22

הישגים מרשימים למועדון הלוחם הצעיר ראשון לציון באליפות ישראל בטאקוונדו שנערכה באחרונה בהיכל הספורט מלחה, ירושלים. מתחרי המועדון הציגו יכולת מצויינת, ניצחו מספר רב של קרבות וזכו במדליות רבות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כוכבי התחרות היו ארבעת ספורטאי המועדון, סופיה מורוצ'ה, מיכאל צ'סנקוב, מאיה אליגולשוילי וענת בביצקי, בתו של סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי. סופיה התחרתה בקטיגוריית קדטיות עד 36 ק"ג, גברה על כל יריבותיה וזכתה במדליית הזהב ובתואר אלופת ישראל לשנת 2019. מיכאל התחרה בקטגוריית ילדים עד 30 ק"ג, ניצח שני מתחרים מרמלה ורעננה בדרכו אל הגמר וגם שם ידו הייתה על העליונה והוא זכה במדליית זהב. מאיה אליגולשווילי (קדטיות מעל 59 ק"ג) הצליחה לזכות בזהב ובתואר אלופת ישראל לשנת 2019, כאשר גברה על שתי מתחרות חזקות. ענת בביצקי (נערות עד 68 ק"ג) גברה על כל יריבותיה בצורה מרשימה, ובמהלך הגמר מאמנה של יריבתה נאלץ לזרוק מגבת לזירה וענת ניצחה בנוק אאוט. היא זכתה במדליית הזהב ובתואר אלופת ישראל לגילה.

קרבות מצויינים היו גם לאמיל אגייב ובני בביצקי מחולון והישג מרשים רשמה גם אנסטסיה בלוגודיר בקטיגוריית ילדים עד 52 ק"ג, כאשר ניצחה שני קרבות והפכה בפעם הראשונה לאלופת ישראל לילדות.

קרבות מרשימים ניהלו גם שון פיינבורד (קדטים עד 33 ק"ג) ולביא פרידמן (קדטים עד 37 ק"ג), שניהם תחת שרביט האימון של אנטון מגרה. למרות יכולתם הטובה הם הפסידו ליריבים עדיפים.

דייויד בקר התחרה בקדטים עד 53 ק"ג, וסיים את התחרות עם מדליית ארד ואיחו התאום ליאון התחרה בקטגוריית קדטים עד 57 ק"ג עם ספורטאי ברמה גבוהה מנבחרת לטביה (תושב ישראל), וזכה אף הוא במדליית הארד.

נועה אקשטיין (נערות עד 52 ק"ג) התחרתה מול יריבתה בנבחרת ישראל נועה פרייס, וזכתה במדליית הכסף.

הישגים נאים נוספים רשמו אגם אילני (קדטים עד 41 ק"ג), דניס מקגונוב (נוער עד 55 ק"ג) ומישה פוליטוב (נערים עד 59 ק"ג).

המאמן הראשי רון גרשונוק, מסכם: "הייתה אליפות מרשימה וכל הכבוד למתחרים הצעירים שלנו. אנו מודים לעיריית ראשון לציון, לסגן ראש העירייה מקסים בביצקי ולמחזיק תיק הספורט איתן שלום, על תמיכתם בפעילות הטאקוונדו בעיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר