shutterstock
shutterstock

שוב תקרית אלימה ביציע ליגת הנערים

קטטה פרצה בסיון המשחק בין רמת אליהו לבין רמלה: "הכל היה רגוע ונינוח אבל אז הגיע אדם מהיציע, נכנס לכר הדשא וטען שהיכו את בנו"

פורסם בתאריך: 15.4.19 10:17

שוב קטטה בסיום משחק כדורגל בראשון לציון. האירוע חמור התרחש בסוף השבוע בסיומו של משחק הכדורגל בליגת נערים ג' בין רמת אליהו להפועל רמלה. המשחק שהיה קרב צמרת על האליפות, הסתיים בתיקו 1:1. בסיומו פרצה במגרש קטטה שנמשכה גם במגרש החניה. אולם מאוחר יותר הרוחות נרגעו ונערכה סולחה בין הניצים ובין שתי הקבוצות. למרות שכוח משטרה הוזעק למקום, לא הוגשה כל תלונה, בעקבות הסולחה שנערכה בין המעורבים.

האירוע קרה רק כשבוע לאחר התקרית האלימה במשחק נערים א', כפי פורסם כאן, ב"השקמה ראשון לציון".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


עד ראייה שהיה במגרש, סיפר: "מצד אוהדי רמלה שררה אכזבה גדולה אחרי שריקת הסיום. המאמן כינס את שחקניו במרכז המגרש ועודד אותם. הכל היה רגוע ונינוח אבל אז הגיע אדם מהיציע, נכנס לכר הדשא וטען שהיכו את בנו שהוא שחקן של רמלה. מיד פרצה במקום מהומה גדולה קטטה של ממש. השופט כבר היה בחדר ההלבשה אבל על המגרש היה שופט אחר שהתכוון לשפוט במשחק הבא, באותו מגרש".

לדבריו, הקטטה נמשכה גם מחוץ למגרש ואז הוזעקה משטרה. אלא שכאשר המשטרה הגיעה הצדדים כבר נרגעו ונרשם פיוס הדדי. כולם התנצלו ולא הוגשה תלונה".

יו"ר רמת אליהו, כדורגלן העבר אריה בלומנפלד: "אין ספק שהאווירה במגרשים במשחקי הליגות הצעירות, קשה וטעונה. מרבית התקריות קורות בגלל מעורבות של הורים מהיציעים. זה לא תלקים וחובה לפעול לאכיפה ועונשים. אם יושבו במגרשים מצלמות ויהיו שיורי משטרה במהלך המשחקים, הכל ייראה אחרת, נינוח ורגוע יותר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר