יוסי אלקובי, נשיא התאחדות בעלי המלאכה
יוסי אלקובי, נשיא התאחדות בעלי המלאכה

יוסי אלקובי אחרי מכירת הפועל ראשון: "לא יהיה כאן שחקן זר אחד"

לא יהיו שחקנים זרים, הקהל יחזור למגרשים, הילדים יגדלו במועדון ומה זאת השקעה של שני מיליון שקלים? נשיא התאחדות המלאכה והתעשייה מספר על איש העסקים שרכש את קבוצת הכדורגל, ומצהיר: "אשמש אך ורק יועץ"

פורסם בתאריך: 11.3.19 18:08

אייל ברקוביץ', שחקן העבר, מגיש הטלוויזיה הפופולרי והבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל ראשון לציון בכדורגל, הודיע אמש (ראשון) לראש העירייה רז קינסטליך כי מצא רוכש למועדון הכדורגל: רביד אוזלבו. לפני ההודעה עלו השערות על זהות הרוכש, כאשר גם שמו של יוסי אלקובי, נשיא התאחדות המלאכה והתעשייה והבעלים לשעבר של עירוני בת ים, עלה על הפרק. אלקובי מכחיש כי ישמש הבעלים או חבר עמותה כפי שפורסם, ואומר בראיון ל"השקמה ראשון לציון": "אשמש אך ורק יועץ לרביד ואעזור לו בכל דבר שיצטרך".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"רביד הוא האיש של המאה, הדעה והכסף", קובע אלקובי, תושב ראשון לציון, לגבי הרוכש החדש של המועדון, "הוא איש עסקים צעיר ונמרץ עם חזון שאוהב את הכדורגל. הוא הבעלים של אולם האירועים ברחובות 'שמים כחולים'. יש לו עוד כמה עסקים, ועכשיו תהיה לו גם את קבוצת הכדורגל של העיר הרביעית בגודלה בארץ".

לדבריו, הפרסומים השונים שלפיהם השניים יחלקו בעלות על הקבוצה הם שגויים. "לא אישרתי את זה שאני הולך להיות הבעלים וגם לא שאני נכנס בקבוצה רכישה זו או אחרת", טוען אלקובי, "אני יכול לעזור כתושב העיר, יש לי ראייה עם ניסיון, וראש העיר מכיר אותי היטב. יש לי תפקיד בכיר שאני משמש בו ואני לא יכול לעשות כל כך הרבה דברים כי צריך זמן לכל דבר. אני מדגיש, לא אהיה הבעלים, לא חבר עמותה ולא יו"ר במועדון".

אוזלבו ואלקובי חולקים היכרות ממושכת. על הקשר בין השניים וההשקעה הכספית בגובה של כשני מיליון שקלים מספר אלקובי ש"אני ורביד מכירים שנים רבות. הוא מכיר ביכולות שלי וביקש ממני לבוא ולעזור לו. אני איש ישר, לא מחפש פרסום או כסף וזה לא מעניין אותי. זה שום דבר עבורנו להשקיע כספים. גם העירייה, במידה שהקבוצה תעלה לליגת העל, תתמוך יותר – וזה חשוב שהעיר מספר ארבע בישראל תהיה בליגת העל".

על כך שהמועדון נמצא כעת במקום העשירי בליגה הלאומית ועל עתידו אומר אלקובי ש"לא יהיה כאן שחקן זר אחד בראשון לציון. קודם כל ישחקו הילדים שלנו בליגה הלאומית, והכל יהיה פה על טהרת הכחול-לבן. יש לנו ילדים טובים ומוכשרים וצריך לתת להם את הבמה הראויה לכך ולחזק אותם, ולא לתת לזרים שמגיעים לכאן אחרי יכולתם ברוב המקרים ונהנים פה מהמועדונים בישראל".

לפני רכישת הקבוצה על ידי הבעלים החדש פנה ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך לבעלים העוזב, אייל ברקוביץ', במטרה שייקח את המועדון קדימה, והבטיח כי העירייה מבחינתה תעשה הכל כדי שהמועדון יגיע לליגת העל. ברקוביץ' העדיף למצוא רוכשים. "צריך שיהיה כאן מישהו שורשי שמכיר את המקום, ורביד הוא הבחירה המתאימה לכך. אם צריך לעשות בדק בית, הוא הבן אדם שאני סומך עליו. חשוב להגיד כבר עכשיו לכולם: ההגעה לליגת העל לא תהיה קלה, אך היא אפשרית בעוד כמה שנים עם החזון והאנשים שינווטו את הספינה", אומר אלקובי.

גם לגבי מחלקת הנוער יש לו תוכניות: "עכשיו מחלקת הנוער מתקדמת לליגת העל, יש לנו מתקנים נהדרים ויכולות מדהימות. יש כאן 1,200 ילדים וצריך להפוך את המועדון למועדון חשוב בקהילה בראשון לציון – לעזור לילדים עם השיעורים בבתי הספר, להעניק להם את כל התמיכה שיצטרכו וללמד אותם כלים שיעזרו להם גם אחרי קריירת הכדורגל, כי זה מסתיים מתישהו ואז מתחילות הבעיות הקשות".

בעיה נוספת שהבעלים החדשים של הקבוצה וצוותו יצטרכו להתמודד איתה היא הקהל של ראשון לציון שבשנים האחרונות לא ממש מגיע לאיצטדיון העירוני. אלקובי בטוח שנעשתה טעות במלחמה שניטשה בין הצדדים, ולכן אחד הדברים הראשונים שיש לעשות, לטענתו, הוא לשתף את הקהל ולתקן את העוול: "לא הגיוני שמועדון כדורגל יהיה בלי קהל. הקהל הוא הלקוח מספר אחת של המועדון, ואנשים צריכים להבין את זה. אני מאמין שכעת הגישה אליהם תשתנה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עוד ועוד חארטה מאותו הסוג של ברקוביץ. להגיע לליגת העל ולשחק בלי זרים? שטויות! בלי כסף ובלי זרים אין קיום לקבוצת כדורגל בליגת העל. למה הוא לא אומר את השטות הזו למכבי ראשון בכדורסל או אפילו בכדוריד? עם מנטליות כזו עדיף שלא יתחיל. היה מספיק לנו עם ברקוביץ.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר