אייל ברקוביץ'. צילום: אביב חופי
אייל ברקוביץ'. צילום: אביב חופי

ראשון לציון, אולי בכל זאת יהיה לכם כדורגל: אייל ברקוביץ' מצא רוכש

בעקבות הפגישות עם ראש העירייה, כפי שפורסם לראשונה ב"השקמה ראשון לציון" אייל ברקוביץ' נפרד מקבוצת הכדורגל ורז קינסטליך חולם על ליגת העל

פורסם בתאריך: 10.3.19 21:59

אייל ברקוביץ', המגיש הפופולארי והבעלים של קבוצ הכדורגל הפעול ראשון לציון, הודיע הערב (ראשון) לרז קינסטליך כי מצא רוכש למועדון הכדורגל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כפי שפורסם לראשונה כאן, ב"השקמה ראשון לציון" לאחר כניסתו לתפקיד ראש עיריית ראשון לציון, נפגש קינסטליך עם ברקוביץ' כדי לדון בעתידה של הקבוצה.

הערב העביר ברקוביץ' מכתב לקינסטליך בשם עמותת ההתאגדות לתרבות גופנית הפועל ראשון לציון, המחזיקה בזכויות הניהול וההפעלה במועדון, שבו הודיע כי מספר אנשי עסקים מעוניינים להחליף באופן מיידי את מלוא חברי העמותה הקיימים. "לאחר סיום תהליך החלפת החברים בעמותה, מלוא חובות, התחייבויות וזכויות העמותה – יעברו לניהולם ולטיפולם ובכלל זה החובות, ההתחייבויות והזכויות במועדון לרבות בכל הנוגע להסכם בין העירייה ובין העמותה", כך צויין במכתב.

במהלך הפגישות שנערכו בין השניים, הבהיר קינסטליך לברקוביץ' כי הוא מעוניין שקבוצת הכדורגל תתמודד בליגת העל ותהיה בקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי. השניים סיכמו ברוח טובה כי ברקוביץ' ייפרד מראשון לציון וידאג לרוכש שיהיה מקובל על הצדדים.

בעקבות המכתב מסר קינסטליך: "ראוי שלעיר כמו ראשון תהיה קבוצה בליגת העל. כאחד שהספורט קרוב לליבו אני שואף להצלחתו של המועדון וחותר לכך שראשון לציון תוביל בכדורגל, כמו עם קבוצות הכדוריד וקבוצת הכדורסל. אני מודה לאייל ברקוביץ' על היושרה, הכנות והמאמץ במציאת בעלים לקבוצה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר