אליפות הג'ודו והסמבו: 380 ספורטאים, 24 מדינות באירוע ענק

בסופ"ש האחרון נערכה בראשון לציון אליפות הג'ודו והסמבו הבינלאומית, בין הזוכים גם בני נוער מבת ים שקטפו שלל מדליות

פורסם בתאריך: 3.3.19 18:17

ה"נרוש שאפ" אליפות הג'ודו והסמבו הבינלאומית יצא לדרך במהלך סוף השבוע בפעם השלישית ברציפות. בתחרות השתתפו 380 ספורטאים שהגיעו מ-24 מדינות.

התחרות שנערכה היא לזכרו על שמו של אלכס נרוש ז"ל שהיה ספורטאי מצטיין אלוף ישראל לנוער וחבר נבחרת ישראל. נרוש היה גם תלמיד מצטיין וכבר בגיל 28 סיים דוקטורט בכימיה אורגנית. עבודתו הוכרה על ידי ארגון כימאים כפריצת דרך וכיום מעל 20 מדינות יחד עם מכון וייצמן ממשיכים לפתח את דרכו. הוא נפטר בגיל 28 לאחר מאבק במחלת סרטן הריאות.

הטקס שנפתח ביום שישי, היה בנוכחות ראש העירייה רז קינסטליך, ח"כ יואל רזבוזוב, סגני ראש העיר, אבי חיים ומקסים בביצקי, חבר המועצה עידן מזרחי ושגרירים מהמדינות המשתתפות. תחרות נערכה במשך יומיים, במהלכה, יתקיימו אליפות הסמבו ומחר תתקיים אליפות הג'ודו, מי שעומד מאחורי ארגון התחרות הוא פבל מוסין, מאמן אגודת "עצמה אתלט" בראשון לציון ומאמן אולימפי.

שי גייזינגר, מאמן קבוצת הפועל בת ים ומנכ"ל איגוד הסמבו בישראל סיכם ואמר :"התחרות התרחשה בפעם הראשונה בישראל, לקחו בה חלק נציגים מ-24 מדינות וקבוצת הפועל בת ים זכו בשמונה מדליות כשמתוכן 3 מדליות זהב, מדליית כסף אחת ו-4 מדליות ארד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר