צילום: הדר ואן קולאט, באדיבות איגוד הכדוריד
צילום: הדר ואן קולאט, באדיבות איגוד הכדוריד

אחרי חגיגות הגביע: "חוזרים מהר מאוד לקרקע – העונה בעיצומה"

זה היה ערב בלתי נשכח: קבוצות הנשים והגברים של מכבי ראשון לציון בכדוריד זכו בגביעי המדינה. אבל אחרי החגיגות שנמשכו כל הלילה, הוכרז על חזרה מיידית לשגרה: "יש תארים נוספים להתמודד עליהם"

פורסם בתאריך: 28.2.19 10:36

"זכינו בשני גביע מדינה, הישג מרשים ומכובד אבל חזרנו מהר מאוד לקרקע כי העונה עדיין בעיצומה". כך אומרים באגודת הכדוריד של מכבי ראשון לציון אחרי הזכייה הכפולה בגביע המדינה, נשים וגברים, וערב חידוש משחקי הליגה וההתמודדות על האליפות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


זה לא סוד שמועדון הכדוריד של מכבי ראשון לציון שם לעצמו בתחילת העונה מטרה ברורה: התמודדות על כל התארים בענף עם שתי קבוצות הדגל נשים וגברים. למימוש מטרה זו ניבנו בשתי הקבוצות סגלים מפוארים.

הימים שלפני משחקי הגמר היו עמוסים ומלאי הכנות לקראת האירוע הגדול. בכל זאת, לא בכל יום מתמודדות שתי קבוצות של המועדון בזו אחר זו בגמר גביע המדינה, בערב אחד, באותו אולם.

ההתעניינות בקרב אוהדי הקבוצה הגיעה לשיאים חדשים, הן מבחינת האוהדים והן מבחינת מחלקת הנוער וילדי בית ספר לכדוריד. לראייה, יותר מ-1000 צופים אוהדי הקבוצות הצהובות היו ביציע הצהוב באותו ערב שבאגודה מגדירים אותו "בלתי נשכח".

המשחק הראשון של קבוצת הנשים נגד מכבי ארזים רמת גן היה אמור להיות שיוויוני, כיאה למשחק מול מחזיקת הגביע והאלופה עד אותו יום. אלא שהבנות בצהוב יצאו כמו מלוע של תותח, ולא השאירו שום סיכוי לבנות רמת גן.

סיום גמר הנשים, הניצחון המרשים והזכייה הראשונה בהיסטוריה של הנשים בגביע המדינה היו אות הפתיחה לחגיגות של המועדון כולו והציפייה הייתה כי גם קבוצת הגברים תעשה את העבודה והחגיגה תהיה כפולה ומושלמת.

קבוצת הגברים אמנם התקשתה יותר נגד מ.כ חולון וזאת, בניגוד גמור ליחסי הכוחות על הנייר והציפייה כי משחק זה אמור היה להיות קל יותר. מה שמגיע בדרך הקשה, בדרך כלל גם יותר מתוק בסוף. ואכן, בסיום המשחק אפשר היה לראות את השמחה על כל פניהם של כל מי שקשורים לאגודה מהיו"ר ועד איש המשק.

החגיגות החלו עוד בחדר ההלבשה, שם נשפכו הרים של שמפניות, בירות ומים תוך חגיגת שירים שסירבה להסתיים. לאחר מכן, שתי הקבוצות עשו את דרכן יחד בסיום המשחק אל פאב הלה רוזה המקומי בעיר, מקום מפגש קבוע בבעלותם של שחקני העבר של הקבוצה, האחים רוזנטל. החגיגה שהחלה שם בשעת לילה מאוחרת הסתיימה כמעט באור הבוקר.

אבל מכאן והלאה הוחלט באגודה על חזרה לשגרה מהירה. שתי הקבוצות חזרו מהר מאוד לקרקע עם משחקים חשובים מאוד במחזור הליגה ביום שישי. קבוצת הגברים תצא למשחק הדרבי הגדול של העיר באולם בנחלת יהודה נגד הפועל ראשון לציון, וקבוצת הנשים תארח למפגש Back to Back את מכבי ארזים רמת גן בליגה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר