צילום: הדר ואן קולא באדיבות איגוד הכדוריד

ראשון לציון אימפריה: החלו חגיגות הגביע לנשים וגברים בכדוריד

אימפריית הכדוריד של מכבי ראשון לציון חגגה ערב בלתי נשכח: זכייה בגביע המדינה של קבוצות הנשים בפעם הראשונה בתולדות הקבוצה, וזכייה ה-11 של קבוצת הגברים ששוב קטפה את הגביע

פורסם בתאריך: 26.2.19 11:31

זה היה הערב הגדול של אגודת הכדוריד מכבי ראשון לציון. הראשונות לתהילה היו נשות המועדון שדברו בגמר גביע המדינה על מכבי ארזים 24:32 וזכו בגביע, ואז עלתה קבוצת הגברים שניצחה את מכבי חולון 28:32 וזכתה גם היא בגביע. גביע מספר 11 לקבוצת הגברים אבל גביע ראשון בהיסטוריה לקבוצת הנשים שמאז שנת 95' לא הגיעה כלל למעמד הגמר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


קבוצת הנשים, מוליכת הליגה שטרם הפסידה העונה, הבהירה במשחק חד וחלק: היא כיום הקבוצה הטובה ביותר בכדוריד הנשים הישראלי. נשות ראשון לציון שלטו במשחק משריקת הפתיחה, גילו יכולת מצויינת בהגנה, רצו להתקפות מתפרצות והגדילו בהדרגה את יתרונן. במחצית הן הובילו 9:14 ועלו ל-9:17 כבר בתחילת המחצית השניה, מהלך שהכריע סופית את המשחק. בדקות הסיום ואחרי שהזכייה בגביע כבר הובטחה, העלה מאמן הקבוצה גלעד מאור את שחקניות הסגל הרחב הצעירות שלו. הזרה הברזילאית ג'קלין אנסטסיו, השחקנית הטובה בענף ביום, הייתה גם הכובשת המצטיינת עם מאזן מרשים של 12 שערים.

מאור, שמוכר כאחד המאמנים המעוטרים בכדוריד הישראלי, מוסיף לשלושת הזכיות שלו בגברים את הזכייה הראשונה שלו אי פעם בגביע כמאמן נשים. בכך, הוא עלה למקום השלישי בטבלת הזוכים בתואר. מאור המאושר אמר בסיום: "זכיתי בכל התארים שיש, חוץ מזה. מה יותר מרגש? הזכייה הראשונה תמיד מרגשת, כמו שהתרגשתי בזכייה באליפות עם הגברים – גם היום. הזכייה מרשימה אבל זה עדיין לא אומר דבר לגבי האליפות. ניצחנו קבוצה חזקה, שתתאושש ותבוא מפוקסת לליגה. דאבל זו המטרה, אבל נצטרך להמשיך להילחם מול הקבוצות החזקות כמו ארזים והפועל ראשל"צ בדרך לאליפות".

 

הזוכה השנייה, קבוצת הגברים, כבר רגילה לתארים אבל זכייה בגביע נוסף – מרגשת מאוד. חניכיו של סער פרנקל ניצחה את חולון 28:31 בתום מותחן מדהים כאשר החולונים הצנועים תחת שרביט האימון של ניסים פלח, לא הראו נחיתות למרות המיקום בטבלה.

מכבי ראשון לציון מחדשת זכיות בגביע אחרי שזכתה בו בפעם האחרונה בשנת 2014. למאמן פרנקל זו השלישית. לכוכב הקבוצה יואב נאמן זו זכייה שמינית בגביע המדינה במהלך הקריירה.

הבולט על הפרקט היה ירמי סידי שכבש תשעה שערים לצהובים והציג יכולת מעולה דווקא מול הקבוצה בה גדל, מ.כ. חולון.

הדרך של ראשון לציון לגביע הייתה קשה. שחקני חולון הנחותים שיחקו מצוין והבליטו שוער מעולה אור כנעני, שהציל פעם אחר פעם את קבוצתו מספיגה. תוצאה המחצית הצמודה 12:14 מעידה על הקרב העיקש. התוצאה הצמודה נמשכה עד דקות הסיום, אבל שערים של ימי סידי ובר מסורי קבעו: הגביע לראשון לציון.

סער פרנקל, מאמן מכבי ראשון לציון אמר בסיום: "אנו עדיין במאזן בלי הפסדים העונה, אבל למרות ההצלחה – סף הלחץ עצום. אם לא היינו זוכים, זה היה יכול להיות אסון ואני לא יודע אם הייתי ממשיך. זאת האמת. ברוב שלבי המשחק הצלחנו לשמור על ריכוז ובסוף לנצח. סידי? גם לפני ארבע שנים בזכייה עם הפועל ראשל"צ הוא כבש את שער הניצחון. צריך לציין לטובה את בר מסורי שזה גביע ראשון שלו. יש לנו עומק בקבוצה, וזה אחד הדברים החשובים שעוזרים לנו".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר