גלעד מאור ותמרה פופוביץ. צילום: חן קלדרון

כדוריד: הסרבית תמרה פופוביץ תחליף את פולישקובה שנפצעה

החתמה בולטת בכדוריד הנשים הישראלי: מוליכת הטבלה מכבי ראשון לציון, צירפה לשורותיה את השוערת הסרבית תמרה פופוביץ שתחליף את השוערת ויקטוריה פולישקובה שנפצעה. המטרה: גביע אירופה

פורסם בתאריך: 24.1.19 10:32

באגודת הכדוריד של מכבי ראשון לציון נהנים העונה מההשגים של קבוצות הגברים והנשים, שצועדות בביטחון, כל אחת בליגה שלה, לעבר כל התארים. שתי הקבוצות מוליכות את ליגות הנשים והגברים בכדוריד הישראלי, ללא הפסדים, ובגביע אירופה קבוצת הגברים אמנם הודחה אבל אחרי כמה ניצחונות מרשימים, וקבוצת הנשים העפילה עד שמינית גמר גביע האתגר ותתמודד בשבוע הבא מול בודן שבדית בצמד משחקים.

למשחק תגיע קבוצת הנשים עם חיזוק משמעותי: השוערת הסרבית תמרה פופוביץ, שהוחתמה עד לסיום העונה. השוערת בת ה-25, שיחקה בעבר בנבחרת סרביה ובשנה שעברה בקבוצת Bekescsaba מהליגה ההונגרית החזקה. היא תצטרף לצוות השוערות של הקבוצה ותשחק בשלב זה בגביע אירופה בלבד – בצמד המשחקים החשובים עוד כשבוע נגד בודן משבדיה, במסגרת שמינית גמר גביע האתגר. ההחלטה לצרף את פופוביץ היא בעקבות פציעתה של שוערת הקבוצה המצויינת ויקטוריה פולישקובה, כאשר בשלב זה לא ברור אם התאוששה והתגברה על פציעתה בכתף.

לאחר ההחתמה אמרה תמרה פופוביץ: ״זה כבוד גדול עבורי לשחק במכבי ראשון לציון. אני מקווה שנעשה תוצאות טובות בגביע הצ׳אלנג׳ ובסיבוב השני בליגה. יחד, אנו יכולות להגשים את כל המטרות של הקבוצה. תודה למכבי ראשון על האמון ועל שבטחו ביכולות שלי לחלק החשוב של העונה״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


המאמן, גלעד מאור אמר לאחר ההחתמה: "תמרה היא שוערת מצוינת, שהגיעה לליגה הראשונה בהונגריה, ולא בכדי. היא מקצוענית, אוהבת לעבוד קשה ויש לה יכולת מעולה ופוטנציאל גדול. אני שמח על הצטרפותה ובטוח שתחזק אותנו – במיוחד למשחקים באירופה״.

יו״ר המועדון, ראול סרוגו הוסיף: ״הבאנו את תמרה למבחנים והיא גילתה יכולת מצוינת והשתלבה מקצועית וחברתית. ההחתמה באה על מנת לחזק את הקבוצה בהשגת מטרותיה באירופה ואולי גם בליגה. זאת, ככל שמצבה של ויקטוריה לא יאפשר לך להמשיך ולשחק. ויקטוריה היא שוערת נהדרת שנתנה מחצית עונה מעולה ולרוע מזלה, נפצעה בכתף באופן קשה. ההחלטה לגבי מי תשחק בליגה ובגביע המדינה תתקבל אצלנו עד למועד ההעברות הסופי ב-15.2".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר