צילום: לילך וייס מנהלת הליגה

הכתומים דוהרים: ניצחון שישי ברציפות לכדורסלני מכבי ראשון

חודש וחצי מאז מונה גיא גודס כמאמן במקום צביקה שרף, הקבוצה מציגה רצף ניצחון מרשים. המטרה: ניצחון שביעי מול אשדוד

פורסם בתאריך: 16.1.19 16:29

המסע המרשים של מכבי ראשון לציון, מתחתית ליגת ווינר בכדורסל, נמצא בעיצומו עם ניצחון ליגה שישי ברציפות, 75:89 בחוץ על עירוני נהריה.

ל"כתומים" יש עכשיו מאזן טוב: שבעה ניצחונות מיול שבעה הפסדים והקבוצה מדורגת כבר חמישית בליגה אחרי שהייתה אחרונה בטבלה. ולא שכחנו: החניכים של גיא גודס העפילו לחצי גמר גביע המדינה, ויפגשו ב-11 בפברואר בארנה ירושלים את הפועל ת"א.

השינוי בקבוצה הראשונית בחודש וחצי מאז מונה גיא גודס כמאמן במקום צביקה שרף, מרשים ומדהים. זה נראה בהתלהבות של השחקנים על הפרקט, ביכולת, באווירה. גודס רושם עם חניכיו מאזן של שבעה ניצחונות מול שני הפסדים בכל המסגרות (גביע וליגה) מאז הגיע לקבוצה. בין הניצחונות: גם על מכבי ת"א והפועל ירושלים. אגב, מול נהריה מדובר בניצחון שלישי העונה של ראשון לציון בכל המסגרות ובהפרש כולל של 63 נק'.

 

הניצחון בנהריה הושג בעיקר בזכות ריצת 3:18 ברבע השלישי. איתי שגב השווה את שיא הקריירה שלו עם 15 נקודות, והרכש החדש אלכס המילטון כבר מצטיין בקביעות והפעם: 18 נקודות ו-7 אסיסטים. מצטיין נוסף היה דשון סטיבנס עם דאבל-דאבל של 15 נקודות ן-10 ריבאונדים. בכלל, ראשון לציון מצטיינת באחרונה בהגנה ובמאבק על הכדורים החוזרים מתחת לסלים, ובמשחק זה קטפו שחקניה 46 ריבאונדים.

ומה הלאה? בקבוצה לא נחים ושואפים לניצחון שביעי ברציפות, במשחק הבית הקרוב מול אשדוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר