הישג לטל ברודין: מדליית ארד בגביע אירופה לסמבו

בעקבות ההישג הודיע ראש העירייה: "רואה בספורט בראשון לציון את אחת המטרות הגדולות שלי בקדנציה הקרובה"

פורסם בתאריך: 16.12.18 14:49

גאווה מקומית: טל בורודין מראשון לציון זכה במדליית ארד בגביע אירופה לסמבו, המתקיים בספרד. לבורדין, בן 20 המתאמן באגודת "עצמה אתלט" בעיר זו המדליה הבינלאומית הראשונה שלו בקטגוריית הבוגרים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ענף הסמבו שייך לאמנות לחימה מודרנית, והוא המשלב בין ג'ודו והיאבקות. גביע אירופה מהווה תחרות חשובה לדירוג העולמי ואירופאי, והיא מתקיימת במדריד בהשתתפות 380 ספורטאים וספורטאיות מ-24 מדינות. בורודין שהגיע לחרות יחד עם מאמנו פבל מוסין, זכה לניצחון טכני בקרב ראשון. בקרב השני הוא גבר על יריבו מקרואטיה בתוצאה 7:0, ואילו בחצי הגמר הוא הפסיד ליריב אוקראיני 5:2. לאחר מכן, בקרב על המדליה הוא ניצח את המתמודד הצרפתי בתוצאה 5:3. טל בורודין הוא ספורטאי צעיר בן 20 וזו המדליה הבינלאומית הראשונה שלו בקטגוריית הבוגרים.

בעקבות ההישג מסר ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "אני מברך את טל על ההישג המרשים ואת מאמנו פבל מוסין על ההשקעה רבת השנים שנושאת פירות. אני רואה בספורט בראשון לציון את אחת המטרות הגדולות שלי בקדנציה הקרובה. יש לנו את הספורטאים וצוותי האימון הטובים ביותר ואני מתכוון לתת להם את כל הכלים על מנת להצליח".

בחודש מרץ צפויה להתקיים בראשון לציון אליפות בינלאומית בסמבו ובג'ודו, שבה ישתתפו 900 ספורטאים מ-22 מדינות. אליפות "נרוש קאפ" בסמבו וג'ודו תתקיים זו השנה הרביעית בראשון לציון לזכרו של אלכס נרוש ז"ל, ספורטאי מצליח, חבר נבחרת ישראל לנוער ואלוף ישראל מספר פעמים. נרוש שנפטר בגיל 28 לאחר מאבק במחלת הסרטן, היה גם מדען. מחקר שעשה בפקולטה לחקלאות הוכר על ידי איגוד הכימאים העולמי כפריצת דרך בכימיה האורגנית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר