באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל
באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל

מכבי ראשון לקראת המפגש עם חולון: האם תצא מהמשבר?

משחקי ליגת העל בכדורסל מתחדשים אחרי הפגרה, ומזמנים לסוגרת הטבלה מכבי ראשון לציון ולמאמנה החדש גיא גודס משחק בית קשה

פורסם בתאריך: 9.12.18 15:02

לשים קץ לשרשרת ההפסדים, לנצח ולברוח מהמקום האחרון בטבלה – אלה המטרות של כדורסלני מכבי ראשון לציון, שיחדשו הערב (ראשון) את משחקי ליגת העל, במשחק בית מול קבוצת הצמרת – הפועל חולון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


שחקני ראשון לציון מגיעים למשחק כאשר הם נמצאים במקום האחרון בטבלה, עם שני ניצחונות בלבד אחרי שמונה מחזורים ומשבר גדול. רגע לפני הפגרה, לאחר התבוסה להפועל תל אביב, פוטר המאמן צביקה שרף וגיא גודס מונה במקומו. גודס, ששימש עד לאחרונה כעוזרו של נבן ספחיה במכבי תל אביב, אימן ושיחק בעבר במדי הקבוצה הכתומה ומכיר אותה היטב. בעונת 05/06 הוא הוביל את ראשון לציון למקום השלישי בליגת העל בעונה הסדירה, ולחצי גמר הפיינל פור, שם הפסידה הקבוצה, בהפרש של נקודה אחת בלבד, להפועל ירושלים. כעת, בקבוצה תולים תקוות בגודס שאמור להביא רעננות ושקט בסגל.

לשתי הקבוצות, מכבי ראשון לציון והפועל חולון, היסטוריה של מאבקים רבים בליגת העל – 57 בסך הכל. ראשון לציון ניצחה ב-31 משחקים אבל מנגד – החולונים ניצחו בכל חמישה המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות בשנתיים האחרונות. בנוסף, מדובר במאבק קצוות: חולון נמצאת בצמרת הגבוהה של הטבלה, בעוד ראשון לציון סוגרת את הטבלה, החליפה מאמן ועשתה שינוי בסגל השחקנים. בסגל שחקני הקבוצה של ראשון לציון נערכו שינויים דרמטיים, וברור כי שחקני חיזוק זרים יגיעו בקרוב. קמרון לונג שהיה מסוכסך עם המאמן הקודם הועמד לדין משמעתי, ספג עונש וחזר לסגל. הרכז מרקיס רייט והסנטר דייויד וויבר, שוחררו מהקבוצה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר