האם לבנות הנבחרת להתעמלות קרקע יהיה אולם בראשון לציון?

ההורים לילדות ונערות בהפועל ראשון לציון להתעמלות קרקע, מתוסכלים: "איך יכול להיות שבכל ראשון לציון אין אולם שיכול לקבל אותנו?" אבל בעירייה מרגיעים

פורסם בתאריך: 2.12.18 13:34

"לשלם 7,000 שקל לשנה לשתי בנות עבור חוג התעמלות קרקע ולא לקבל את הבסיס, כמו אולם לאימונים, זה משהו שלא יעלה על הדעת". כך מתלוננת ואלרי, אם לשתי בנות המתאמנות זו השנה השנייה בהפועל ראשון לציון להתעמלות קרקע.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ואלרי לא לבד. הורים רבים בראשון לציון לא מצליחים להבין כיצד בעיר הרביעית בגודלה בישראל, אין אולם ראוי לצורך אימונים המיועד להתעמלות קרקע. זאת, לאחר שבאוגוסט האחרון נסגר האולם בבית ספר בארי, שבו התאמנו במשך שנים מתעצלי ומתעמלות הקרקע, ונבנה אולם חדש בבית ספר רמז. התכנון היה שבאולם החדש יותקנו מכשירים חדשים ולפי הבטחת העירייה הוא יהיה מוכן לשימוש ללא עיכובים. אלא שאז התחילו הקשיים.

"בהתחלה אמרו לנו שבאופן זמני נעבור לבית ספר רמז לאולם הישן, לפני שייפתח החדש", מספרת ואלרי, "אבל אחרי תקופה קצרה בית הספר רצה את האולם לעצמו, לצורך חוגים ולכן הוציאו אותנו משם. העבירו אותנו ליישוב גדרות שזה כחצי שעה נסיעה, ההסעות היו אמנם על חשבון העירייה אבל איך יכול להיות שבכל ראשון לציון אין אולם שיכול לקבל אותנו?"

בכך לא הסתיימו התלאות. לאחר שהמתאמנים והמתאמנות היו בגדרות, גם משם נאלצה הנבחרת לצאת ולעבור לאצטדיון פתוח ללא מיכשור המתאים להתעמלות קרקע. "נכנסנו לחורף ואי אפשר לדעת אם יהיה אימון או לא בגלל הגשם, בנוסף יש מכשירים ספציפיים שצריך להתאמן איתם ואין את זה שם, מקבוצה של 30 בנות עם נוכחות ורצון להצליח בתחרויות נשארו כ-15 בנות", מוסיפה ואלרי.

הורים נוספים לבנות בפועל להתעמלות קרקע לא מבינים מדוע יש אולם שכבר כמה חודשים עומד ריק ולא ניתן להשתמש בו. "לא ברור לנו למה אנחנו צריכים לנדוד", טוען אב לילדה, "המאמנות מדהימות, הבנות עם מוטיבציה לנצח בתחרות, בעוד רגע עונת התחרויות כאן ואין לנו מקום להתאמן. זה לא יעלה על הדעת שבעיר הרביעית בגודלה אין אולם אחד. בהתחלה היו צריכים להעביר את המכשירים מהאולם הישן ברמז לאולם החדש במשך שלושה שבועות. הכל מזדחל לאט בלי רצון לעזור. עכשיו כשהמכשירים באולם החדש – אנחנו בחוץ".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "האולם מוכן ובימים אלה מורכב הציוד ומכשירי ההתעמלות שהוזמנו במיוחד מחו"ל ועומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. האולם ייפתח לפעילות כבר בעוד כשבוע וחצי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר