מכבי ראשון לציון (צילום: עודד קרני באדיבות מנהלת ליגת ווינר)

מכבי ראשון לציון בכדורסל: בלאגן על הפרקט ומחוץ לו

אחרי התבוסה להפועל ת"א וכאשר ממוקמת אחרונה בטבלה עם 4 הפסדים ו-2 ניצחונות, הזרים עוזבים את מכבי ראשון לציון. בהיעדר ספונסר, כמעט בלתי אפשרי להחתים שחקנים טובים

פורסם בתאריך: 23.11.18 13:48

שיא שלילי נרשם במשחק הבית של מכבי ראשון לציון מול הפועל תל אביב, כשמכבי ראשון לציון הפסידה 85:62 לתל אביב שהייתה בתחתית הטבלה עד כה. ראשון לציון רשמה 17 החטאות רצופות בסיום הרבע הראשון של המשחק, בו קלעה הקבוצה שש נקודות בלבד, הקבוצה קלעה  ארבע שלשות בלבד ב-14%.

אחרי ההפסד מול הפועל ת"א הודיע מרקיז רייט על רצונו לעזוב את הקבוצה, ונענה בחיוב. בקבוצה לא היו שבעי רצון מיכולתו החלשה כבר כמה שבועות, "נדרש שינוי בעמדת הרכז ואני עובד על זה בדיוק עכשיו", אמר מנכ"ל הקבוצה גלעד זיו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הזר המצטיין קמרון לונג, החרים לאחר ההפסד את אימוני הקבוצה אחרי שהודיע כי ברצונו לעזוב, לדברי מקורבים מדובר במחלוקות מקצועיות עם המאמן, צביקה שרף. בקבוצה חוששים שלונג שהחליט לעזוב לא יופיע לאימונים, וכבר נערכים בהתאם מבחינת חיזוק בעמדה שלו. הסנטר דייויד וויבר יעזוב בשבוע הבא כי החוזה הזמני שלו מסתיים וככל הנראה לא יוארך, מהלך שיותיר את  מכבי ראשל"צ עם זר אחד – דשון סטיבנס. בקבוצה מחפשים חיזוק בתחום הזרים אך הבעיה שעולה היא שלקבוצה אין ספונסר מאז תחילת העונה, מה שיקשה על החתמת שחקנים טובים.

המאמן צביקה שרף אמר במסיבת העיתונאים לאחר ההפסד מול הפועל ת"א כי  "אני לא איש כספים ואני לא מתערב בתחום הזה. יש בקבוצה בעיות כספיות, ונתמודד איתן. בכל מקרה, ככה אי אפשר להמשיך". מנכ"ל הקבוצה גלעד זיו לא נשמע מודאג מהמצב, וביקש "קצת סבלנות". זיו הוסיף כי "יש משבר ומטפלים בו. הכל יסתדר ונלך קדימה. אנו נמצאים בדיוק עכשיו בשלב של שיעור מוחות, חשיבה וקבלת החלטות. אנו שוקלים הצעות ובוחנים מה לשנות".

ראש העירייה דב צור לא נבחר לקדנציה נוספת, הוא היה תומך ידוע של הקבוצה, "דב צור היה ידיד קרוב של הקבוצה, ליווה אותנו והגיע למשחקים. גם קודמו מאיר ניצן היה מגיע למשחקים ועקב מקרוב. צור סייע לנו כמו שסייע לכל ענפי וקבוצות הספורט בראשון לציון. למכבי ראשון לציון בכדורסל יש מסורת ארוכה של קשרים הדוקים עם ראשי העיר", אמר זיו. לדבריו, "אני בטוח שיהיה בסדר גם עם קינסטליך. ידוע לי שהוא מקורב לספורט, אוהב ספורט וגם הוא היה מגיע למשחקי הקבוצה עוד לפני שנבחר. אני מאמין שראש העיר הנבחר יהיה בקשר הדוק אתנו, יתמוך ויסייע".

מכבי ראשון לציון, שזכתה באליפות היסטורית לפני שנתיים את הפועל ירושלים במשחק בלתי נשכח בארנה מתדרדרת בעקביות מאז. העונה שעברה הייתה רעה, רצופת הפסדים וניתן לומר שראשון למעשה ניצלה מירידה לליגה הלאומית. העונה הנוכחית היכולת בליגה חלשה מאוד, ראשון נמצאת במקום האחרון בטבלה והכישלונות במשחקי הליגה מאז פתיחת העונה, נותנים את אותותיהם גם מחוץ לפרקט.

ראשון לציון עשתה הכנה מצויינת לעונה, בין השאר לפני משחקי הליגה, היא זכתה בגביע ווינר לאחר שגברה על מכבי ת"א והפועל ירושלים, מודבר בהישג מרשים שעורר ציפיות גדולות לעונה טובה. אבל משחקי הליגה מראים תמונה אחרת לחלוטין. בפועל, אחרי המחזור השישי מכבי ראשון לציון נמצאת במקום האחרון בטבלה עם ארבעה הפסדי ושני ניצחונות בלבד, תוך שהיא מגלה יכולת חלשה ביותר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר