בשבת זה קורה: הצגת כדוריד בינלאומית כפולה של מכבי ראשון

קבוצות הנשים והגברים של המועדון יארחו שני משחקים בליגה האירופאית, עם הפנינג ענק לצופים שיכלול די.ג'יי ותחנות הפעלה. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 15.11.18 11:16

במועדון הכדוריד מכבי סרוגו ראשון לציון מתכוננים לשבת בינלאומית: שני משחקים במסגרת אירופאית – הצגה כפולה בבית מכבי בעיר, אירוע היסטורי שלא זכור כמותו בעיר. זו צפויה להיות חגיגה של ממש, כאשר בין המשחק הראשון לשני, יתקיים מחוץ לאולם הפנינג ענק שיכלול במות עם די.ג'יי, תחרויות והפעלות שונות.

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


המשחק הראשון יחל בשעה 15:00, ובמסגרתו תארח קבוצת הנשים של מכבי ראשון לציון למשחק גומלין את קבוצת פולאטלי הטורקית. נשות ראשון לציון נחשבות לקבוצת הנשים הטובה ביותר בכדוריד הישראלי, והיא כוללת כוכבות ושחקניות מצויינות. הקבוצה מוליכה את הליגה וטרם הפסידה העונה. הקבוצה הטורקית ממוקמת כרגע במקום הראשון בליגה הטורקית החזקה. במשחק הראשון שהתקיים ביום ראשון השבוע בטורקיה, הפסידו נשות מכבי ראשון לציון לקבוצה הטורקית בתוצאה 24:26, הפרש קטן יחסית. בקבוצה מאמינים ומדגישים: "זה בהחלט אפשרי לנצח במשחק אצלנו בבית בהפרש של 3 שערים ומעלה, כדי להעפיל לשמינית גמר גביע הצ'אלנג'".

המשחק השני יחל בשעה 17:30, ובמסגרתו תארח קבוצת הגברים של מכבי ראשון לציון את קבוצת סנט רפאל הצרפתית, במסגרת הסיבוב השלישי בגביע EHF CUP. זה המשחק הראשון מבין השניים (המשחק השני יתקיים ביום ראשון שבוע לאחר מכן בצרפת). הקבוצה הצרפתית נחשבת חזקה ביותר ברמה אירופאית. היא הגיעה אשתקד לגמר במפעל זה והפסידה,  וכרגע היא מדורגת במקום השישי בליגה הצרפתית החזקה.

מאמן קבוצת הנשים, גלעד מאור, אומר ל"השקמה ראשון לציון": ״האמת? יצאתי קצת מאוכזב במישור האישי מהמשחק הראשון, כי זה הפסד ראשון שלי עם הקבוצה העונה. עשינו תוצאה טובה כי להפסיד לקבוצה שנמצא במקום הראשון בליגה הטורקית החזקה בהפרש של 2 שערים בלבד, זה הישג ואני מלא הערכה לשחקנית שלי. נגיע מרוכזים למשחק בארץ, ונעשה את הכל על מנת לנצח בהפרש הנחוץ כדי לעבור שלב״.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר