הקהל קהל של מכבי ראשון לציון כדוריד
"מכבי זו קהילה" (צילום: חן קלדרון)

חברת ביטס אוף גולד תהיה נותנת החסות של מכבי ראשון לציון בכדוריד, באמצעות הביטקוין

לראשונה בישראל: חברת Bits of Gold תממן מתן חסות לקבוצת ספורט באמצעות הביטקוין. גם השחקנים יקבלו הזדמנות לקבל תשלום במטבע

פורסם בתאריך: 22.10.18 09:40

נותן חסות חדש ולא מוכר בספורט הישראלי: חברת הביטקוין ביטס אוף גולד תהיה העונה נותנת החסות של מכבי ראשון לציון בכדוריד, אחת הקבוצות הבכירות והמצטיינות בכדוריד הישראלי לאורך שנים. המימון לחסות יוענק במטבע הדיגיטלי ביטקוין, והחברה אף תציע לשחקנים להמיר חלק ממשכורתם לביטקוין.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


יצוין, כי המהלך שמופעל עתה לראשונה בישראל, מצטרף בעצם לטרנד עולמי בתחום זה שבמסגרתו כבר החלו קבוצות בליגות שונות, בהן הפרימייר-ליג האנגלית (קבוצות לסטר סיטי וטוטנהאם) וקבוצות בדנמרק ותורכיה – לקבל חסויות ומימון בביטקוין.

השידוך נולד לאור העובדה שמנכ"ל ביטס אוף גולד יובל רואש, הוא משחקני העבר של מכבי ראשון לציון בכדוריד ואף זכה עימה באליפות בעונת 2016-7. רואש סיפר על הרעיון מאחורי מתן החסות לקבוצה: "הכדוריד כמו הביטקוין, הוא ענף מרתק שלא זוכה לפופולריות שמגיעה לו. נפלה בחלקי ההזדמנות להחזיר בצורה זו לענף ולקבוצה שנתנה לי כל כך הרבה. לביטס אוף גולד ולמכבי ראשון לציון יש לא מעט ערכים משותפים: מקצוענות, חתירה למצוינות, ורצון להעניק בחזרה לקהל ולקהילה. אנחנו רואים איך הקבוצה מצעידה את הענף קדימה, ואנחנו רוצים להיות איתם לאורך הדרך".

אורי קליסקי, מנכ"ל מכבי ראשון לציון צייו ואמר: "המועדון שלנו הוא משפחה מנצחת. אני רואה לא מעט שחקני עבר הופכים לאנשי מקצוע, ורבים מהם חוזרים לקבוצה – מי בתור מתנדב, מאמן או אפילו כמעודד מהיציע. הקהילה שלנו יוצרת את התמיכה שמאפשרת לנו ליצור קבוצה מקצועית ומנצחת, ואני גאה על שיתוף הפעולה שיתמוך בקבוצה וגם יביא אלינו חדשנות מתחום מתפתח וצומח. אנו מאמינים שביטס אוף גולד מובילה שינוי הרבה יותר גדול ממה שניתן להעריך, ושמחים להיות שותפים בדרך שלהם ולייצגם בכבוד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר