הפועל ראשון לציון כדוריד מול מכבי תל אביב
הפועל ראשון לציון כדוריד מול מכבי תל אביב

איך תמודד מכבי ראשון לציון בכדוריד בסיבוב השלישי בגביע ה-EHF האירופאי?

מכבי ראשון לציון תיאלץ להתמודד עם הקבוצה החזקה סנט רפאל מצרפת. המאמן סער פרנקל: ״לא ייחלנו לקבל את אחת הקבוצות החזקות של המפעל"

פורסם בתאריך: 18.10.18 12:10

יריבה קשה וחזקה לקבוצת הכדוריד של מכבי ראשון לציון בסיבוב השלישי בגביע ה-EHF האירופאי: סנט רפאל מצרפת. קבוצה חזקה שבעונה החולפת הגיעה לגמר מפעל ה-EHF Cup והפסידה בו לפוקסה ברלין. בין שתי היריבות יתקיים כמקובל צמד משחקים, כאשר המשחק הראשון יתקיים בארץ.

המאמן סער פרנקל, אמר בתגובה להגרלה: ״לא ייחלנו לקבל את אחת הקבוצות החזקות של המפעל. לא את הגרמניות ולא את סנט רפאל, שהגיעה שנה שעברה לגמר של ה-EHF. מצד שני, זה הזדמנות טובה קודם כל לניסיון נוסף ברמות הגבוהות של אירופה. זו השנה השנייה ברציפות שקבוצה צרפתית ממועדון פאר, מגיעה לישראל. אני סבור שאנו מספיק חזקים השנה ומספיק מאמינים בעצמנו שאנחנו מסוגלים לייצר משחקים טובים ותחרותיים, ולצבור עוד ניסיון".

על יחסי הכוחות הצפויים אמר פרנקל: "ברור שהם הפיבוריטים אבל נתכונן הכי טוב שאפשר על מנת להוות יריב ראוי״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


יו״ר האגודה, ראול סרוגו: ״זו הגרלה ממש קשה. סנט רפאל היא קבוצה חזקה שהגיעה לגמר בשנה שעברה, אבל גם לנו יש העונה קבוצה טובה עם שחקנים בעלי ניסיון אירופי עשיר. הצוות המקצועי יכין היטב את השחקנים למשחק ואין לי ספק שהם ייתנו פייט ראוי. זה ספורט והכל יכול להיות. זו תהיה חגיגה לכדוריד בראשון לציון ובית מכבי יהיה מלא עד אפס מקום״.

ועוד פרט קטן ופיקנטי לקראת ההתמודדות: עוזר המאמן של סנט רפאל ואחד ששיחק בשירותיה שנים רבות, הוא ררש פורטננו, ששיחק בעבר במכבי ראשון לציון ביחד עם יון רושקה ועזר לקבוצה לזכות בגביע הראשון בשנת 2003. זו הייתה בזמנו זכיה שהולידה את רצף האליפויות והגביעים מאז תחילת שנות ה-2000. ררש הוא ידיד המועדון עד היום, ונוהג לבקר מדי פעם בישראל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר