אבישי סמולר עם קרדיט לגבי אלאלוף
אבישי סמולר (צילום: גבי אלאלוף)

פרישתו של אלוף: שריקת הסיום של אבישי סמולר

הקפטן של הדאבליסטית, הפועל ראשון לציון, אבישי סמולר הודיע על פרישה מכדוריד. השחקן הראשון ששיחק בליגה הגרמנית הטובה בעולם, הופיע ב-72 משחקים במדי הנבחרת הלאומית וכבש 272 שערים

פורסם בתאריך: 13.6.18 15:28

"החלטתי לפרוש מכדוריד". כך הודיע אתמול קפטן הפועל ראשון לציון בכדוריד, האלופה ומחזיקת הגביע. סמולר שסיים באחרונה את לימודי המשפטים, אמר "השקעתי את כל כולי בקבוצה ואני יודע שלא אוכל להמשיך להיות מקצועי. אני לא יכול לחלק את האנרגיות בין העבודה לקבוצה כי זו לא הדרך שלי. אני שלם עם ההחלטה".

סמולר היה מהשחקנים הבולטים בכדוריד הישראלי בליגה ובנבחרת הלאומית בשורותיה שיחק ב-72 משחקים בינלאומיים וכבש 272 שערים. בגיל 15 בשנת 2002, ערך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת של הפועל ראשון לציון ומהר מאוד הפך לשחקן קבוע ומצטיין בהרכב הקבוצה עימה זכה בשש אליפויות ובשלושה גביעי מדינה.

סמולר הוא השחקן הראשון ששיחק בליגת הכדוריד הטובה בעולם, הבונדסליגה הגרמנית. הוא שיחק שש שנים בשתי קבוצות שונות ובמשך ארבע עונות הגיע להישג היסטורי כשנבחר בכל עונה להופיע במדי נבחרת כוכבי הבונדסליגה במשחק אולסטאר הבונדסליגה מול נבחרת גרמניה.

בקבוצה מתכננים לסמולר משחק פרידה מרגש במיוחד, והיו"ר דודי פלח אומר: "ההודעה מעציבה ומשמחת. הייתה לאבישי קריירה מופלאה ואני מודה לו על כל השנים בהפועל".

המאמן עידן מימון, גם שיחק עם סמולר וגם אימן אותו: "אחד הספורטאים הגדולים תולה את הנעליים. לראות את אבישי משחק הייתה חוויה לכולם. אני מכבד ומעריץ אותו על החלטתו, אזכור אותו תמיד".

סמולר סיכם: "אני מודה לשחקנים ששיחקתי איתם, למאמנים והאוהדים של המועדון הזה, שהם חוויה שגם בחו"ל לא חוויתי. אני מודה למשפחה שלי שאין לי מילים כדי לבטא את הוקרתם והתודה שלי אליהם".

 

בין העונות 2007-2012, אבישי סמולר שיחק בבונדסליגה במדי שתי קבוצות, ווצלאר ולמגו. יחד עם אלופת גרמניה בעבר, למגו, בעונת 2010/11 הוא העפיל עד לחצי גמר גביע ה-EHF. בין השנים 2007-2010 הוא הגיע להישג היסטורי בכך שבכל אחת מהעונות הוא נבחר להופיע במדי נבחרת כוכבי הבונדסליגה במשחק אולסטאר הבונדסליגה מול נבחרת גרמניה.במדי נבחרת ישראל הוא משחק החל מגיל 17 ועד היום. את הקריירה סיים כמו ווינר אמיתי, עם דאבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אמיר סולרסקי

    אבישי
    אתה ספורטאי אדיר ואדם נפלא וכל אשר תדע יהפוך לזהב .
    צניעותך ואישיותו המיוחדת גרומים ראויים להערצה .
    בהצלחה בהמשך הדרך .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר