טלי בראל יחד עם קרן בן הרוש ויחד עם גלעד מאור - קרדיט צילום - חן קלדרון, מכבי ראשון לציון
טלי בראל יחד עם קרן בן הרוש ווגלעד מאור (צילום - חן קלדרון, מכבי ראשון לציון)

מכבי ראשון לציון החתימה את הברזילאית גבי פסואה

שחקנית הכדוריד מברזיל שהוחתמה היא מהטופ העולמי ובקבוצת הנשים של מכבי ראשון לציון מכוונים השנה גבוה, הקפטנית בן הרוש, "לראשונה תהיה פה קבוצת בוגרות תחרותית ומרשימה"

פורסם בתאריך: 3.6.18 09:02

באגודת הכדוריד מכבי סרוגו ראשון לציון, ממשיכים בפרויקט קבוצת הנשים במטרה להעמיד לקראת העונה הבא את הקבוצה הטובה ביותר בליגה.

אחרי החתמות של שלוש כוכבות ישראליות עליהן דיווחנו ב"השקמה ראשון לציון" באחרונה, הוחתמה כוכבת מצטיינת זרה: המקשרת הימנית (יד שמאל) גבריאלה פסואה, ברזילאית שמגיעה מהליגה הספרדית. לגבריאלה הופעות בנבחרת ברזיל הבוגרת והיא שיחקה בנבחרות הצעירות של ברזיל כאשר בשנת 2014 זכתה עם ברזיל עד גיל 20 באליפות העולם.

גבריאלה שיחקה בשנתיים האחרונות במלאגה מהליגה הספרדית שממוקמת במקום השישי העונה, והשתתפה בגביע האתגר האירופי בו הגיעה עם קבוצתה עד לשלב רבע הגמר. גבריאלה (גבי) היא שחקנית מהירה ומוכשרת עם גיוון רב במשחקה. זו הפעם ראשונה שמגיעה לארץ שחקנית מנבחרת ברזיל, שהיא מהטופ העולמי בכדוריד נשים. בנוסף, הצטרפה לקבוצה השחקנית הצעירה והמוכשרת טלי בראל (20) מקשרת שמגיעה בהשאלה ממכבי פ״ת. על הכוונת: החתמת שתי שחקניות ישראליות ושתי זרות נוספות.

 

המאמן, גלעד מאור: ״טלי שחקנית צעירה עם פוטנציאל גדול. מההתחלה רציתי שהיא תהיה בסגל ובפרויקט שאנו בונים. היא שחקנית מקצועית ומתאימה לאופי הקבוצה. אנחנו מאחלים לה הצלחה ומחכים תחילה העונה״ טלי: “אני שמחה להצטרף למשפחת מכבי ראשון. כבוד לשחק תחת הדרכתו של גלעד מאור, ולהיות חלק מקבוצה מהרמה הגבוהה ביותר בליגת הנשים. אני מצפה לפתיחת העונה״. הקפטנית, קרן בן הרוש: ״מועדון הכדוריד מכבי ראשון לציון הופך למעצמה בכדוריד הנערות והנשים ומעמיד לראשונה קבוצת בוגרות מקצוענית תחרותית ומרשימה. קברניטי הקבוצה עושים ימים כלילות על מנת להשלים את סגל הקבוצה וליצר מעטפת מקצועית בסטנדרטים גבוהים. זאת, במטרה להבטיח אופק ועתיד לקבוצות הילדות והנערות המוכשרות והמצטיינות במועדון. אני מברכת את כל השחקניות החדשות, ברוכות הבאות. באופן טבעי עם התחזקות הליגה ומעבר למקצוענות מלאה אנו נפרדים משחקניות וחברות טובות, זה הזמן להודות להן על שנים נהדרות יחד ולאחל בהצלחה. אני נרגשת לקראת העונה הקרובה, אין לי ספק שנתגבש להיות קבוצה מנצחת ונתחיל מסורת גם בכדוריד הנשים במועדון.״

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר