אליפות היסטורית בכדורסל, מכבי ראשון לציון

איתן שלום רוצה קבוצה לשחקנים ישראלים בלבד

סגן ראש העיר ראשון לציון, תומך בהשבתת הליגה במחאה על אי שיתופם של השחקנים הישראליים וחולם על הקבוצה מקומית של ישראלים בלבד

פורסם בתאריך: 22.5.18 11:12

איתן שלום, סגן ראש העיר ראשון לציון ומחזיק תיק הספורט בעירייה, הכריז על תמיכה חד משמעית בעמדת ארגון שחקני הכדורסל שהחליטו להשבית את הליגה במחאה על אי שיתופם של השחקנים הישראליים.

שלום, מי שנחשב לשחקן הכדורגל הטוב שלה בכל הזמנים, עיריית ראשון לציון מעניקה תמיכה של יותר מארבעה מיליון שקל לשנה לקבוצת הכדורסל מכבי ראשון לציון, אחת מאלופות העבר במדינה. "אני גאה בקבוצת הכדורסל שלנו, ואעשה הכל כדי שתושבי העיר ואני נתמוך בה", אומר שלום, "אבל אין שום סיבה שנשקיע כל כך הרבה כסף למען שחקנים לא ישראליים שיעשו כאן סיבוב, ירוויחו כסף ויחזרו לארצם. זאת בזמן שלשחקנים הישראלים אין כמעט דקות משחק".

בתוך כך דורש שלום להשוות את הטבות המס בין זרים לישראלים. "כרגע כשיש לקבוצה 100,000 דולר לרכישת שחקן היא תעדיף, בצדק, לרכוש זר ולשלם עליו הרבה פחות מס", הוא אומר, "עכשיו, כשהסכם חדש עומד בפתח, אני קורא למינהלת להשוות את תנאי המס וגם לטפל בתופעת הישראבלוף של המתאזרחים. יכול להיות שבשנתיים שלוש הקרובות הרמה בליגה תרד בשל כך, אבל בטווח הארוך יצמחו לנו שחקנים ישראלים מעולים. גם האוהדים רוצים שחקנים שקל להזדהות איתם ולא כאלו שעושים כאן סיבוב. אגב, בעיריית ראשון העברנו, אני ושותפתי לסיעה, יפעת מאירוביץ יפת, הצעת החלטה לפיה נקים קבוצה עירונית נוספת, בה ישחקו שחקנים ישראלים בלבד. אני אפנה להנהלת הקבוצה, כדי שהם יתמכו בשחקנים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר