עידן מיימון מניף צלחת אליפות בזכיית הדאבל של הפועל ראשון לציון בכדוריד (גבי אלאלוף איגוד הכדוריד)
עידן מימון מניף צלחת אליפות בזכיית הדאבל של הפועל ראשון לציון בכדוריד (גבי אלאלוף איגוד הכדוריד)

הנפת צלחת האליפות: הפעם עידן מימון עושה זאת כמאמן

הפועל ראשון לציון זכתה בדאבל, ולעידן מימון זו היתה הפעם הראשונה כמאמן. ככה זה כשהתשוקה שלך לנצחון עוברת לכל השחקנים

פורסם בתאריך: 13.5.18 12:56

אין אירוע צפוי יותר בספורט הישראלי העונה מאשר הזכיה של כדוריידני הפועל ראשון לציון באליפות אחרי "סוויפ" מרשים בסדרת הגמר מול מכבי ת"א, 0:3.

הזכיה הזו באה אחרי עונה מצוינת, עם עליונות בולטת על כל הקבוצות האחרות, יכולת מצוינת אישית וקבוצתית ונא לא לשכוח את הזכייה בגביע לפני חודשיים, מה שאומר דאבל. הפועל ראשון לציון היא הקבוצה המעוטרת בתולדות הכדוריד הישראלי עם זכייה מספר 18 בתואר האליפות, ועם הדאבל יוקרתי ה-12 שלה.  

המאמן עידן מימון מכיר היטב את הפוזה: הנפת צלחת האליפות או במקרה אחר, הנפת גביע המדינה. את הפוזה הזו הוא עשה המון פעמים בקריירה המרשימה שלו ככדורידן המעוטר והמצטיין ביותר בתולדות הכדוריד הישראלי לאורך שנים. אבל, עד יום שישי האחרון הוא תמיד עשה זאת כשחקן והפעם – לראשונה כמאמן.

הפנים המאושרות ברגע הגדול אמרו הכל. עידן מוכר לא רק ביכולת מצויינת לו כשחקן על המגרש, אלא בעיקר בזכות ההתלהבות, הלחימה, הרצון העז לנצח, האמונה שבשום מצב – שום דבר לא אבוד. רוצים הוכחה: לכו שבועיים אחורנית למהפך שביצוע חניכיו במשחק מס' 2 בחצי הגמר על האליפות מול מכבי: ריצת 0:7 בדרך לניצחון על חודו של שער בתוך 6 דקות.

את כל מה שהיה טבוע בו כשחקן, הצליח עידן להטביע ולהשריש בחניכיו העונה. כל אחד מהם הוא עידן מימון בימיו כשחקן. כל אחד מהם, נותן הכל על המגרש עד הניצחון, הזכייה, התואר. כשיש לך מאמן כזה, אתה חייב להיות כמוהו ואם חיפשתם את סוד ההצלחה של הדאבל בו זכתההפועל ראשון לציון העונה בכדוריד – הנה הוא.

ועכשיו, אחרי שני הניצחונות הראשונים בסדרת הגמר ובאותה התוצאה – 20:27, האדומים חגגו את התואר עם ניצחון שלישי 21:26 בנחלת יהודה.

 

להישג כמובן אבות רבים. פדז'ה דיאנוביץ', שוערה המצטיין של הקבוצה וללא ספק הזר הטוב בליגה העונה, הוכתר כ-MVP של סדרת הגמר. אמנם כל שחקני הסגל שותפים העונה להישג מרשים, אבל לציון מיוחד ראוי הכוכב שכמעט נשכח, אבישי סמולר. אחרי פציעה קשה והיעדרות ארוכה, סמולר (33) היה העונה המנהיג על המגרש, הנציג הבכיר של המאמן מימון שהדביק אותו בהתלהבות, לחימה ורצון עז לנצח בכל מצב ובכל משחק.

לציון מיוחד ראויים אוהדי הקבוצה, שבעונה זו ניראו ביניהם ויותר ויותר צעירים ביציעים. הם ליוו, עודדו, תמכו והיו פקטור משמעותי ביותר בניצחונות שקדמו לשני התארים.

שחקני הפועל ראשון לציון כדוריד מניפים את צלחות האליפות (גבי אלאלוף איגוד הכדוריד)

שחקני הפועל ראשון לציון כדוריד מניפים את צלחות האליפות (גבי אלאלוף איגוד הכדוריד)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר